Esmer Yarim'e

Aşkın rengi olur mu? Bilemezdim. Hani derler ya bazen insanın kalbi yüzüne vurur diye, işte bende öyle güzel bir aşk yaşıyorum ki kalbimde olduğu kadar ayna gibi yüzüme de yansıdı.

Unutulmuş mutluluk, her şeyimi gecenin karanlığına gizlemiştim. Sevgiyi tozlu raflara kaldırmıştım, kalbime ise bir kilit vurup kilidi ise bulunmaz sanıp koskoca bir okyanusun ortasına atmıştım.

Derken bir gün biri ile karşılaştım. Karşılaştığım an ise gecenin karanlığında kaybolan saklanan mutluluğum her şeyim birden önüme çıktı. Anahtar mı gerek kalmadı onun o gülen yüzündeki gülümseme bana bakan o sevgi dolu bakışları kilidi açtı zaten.

Deseler ki onu tarif et edecek kelime bulamam ama sadece mutluluğum diyebilirim onun için. Aramızda her ne kadar yol olsa da o sanki her an yanımda, her an ellerinin sıcaklığını, hissettirip beni her geçen gün kendine yeniden aşık ediyor.

Oda bunları hissediyor. Ayriyeten bunları ona hissettirdiğim içinde büyük bir haz alıyor ve mutlu oluyorum.

Onu çok ama çok seviyorum. Sevgililer günün kutlu olsun. Esmer Yarim.

15 Eylül 2008 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 16 yıl önce

    Aşkın rengi olur mu?

    Olur Olur Ahhh benim papatya tenli yarim Ah Benim bulut tenli yarim..

    Derdim sevğiliyi tarif etmeye kelimeler mi yeter o bir doga harikası güzelliktir

    ama gittigi zaman doga faciyasıdır

    Yüregine sağlık sevğin daim Olsun