esmeryarim
Mutlusun demi mutlusun mutlusun!!! Bi kız daha yaraladın.Senin için bu ne ki değil mi?İlk mi sanki? Ama son olacak.İzin vermicem artık bi kızı daha yaralamana..Gittin ve bende bittin sanma...
Belki ben bitmiş olabilirim ama sen daha yeni başlıyorsun.Bu oyununu bitirdin sanıyorsun ama bilmiyorsunki; oyunun 2. perdesi olduğunu...Oyunun başrolündesin yine!!!Anladım artık senin nasıl birisi olduğunu bi kızın senin için bi müsveddeden ibaret olduğunu...
Kafanı sıkma sen ben öğreticem sana herşeyi...İbret olacak aleme.O temiz kalplerin kirli sahibi olmuyacak artık!!! SON OLACAKSIN SONUN OLACAĞIM!!!Benide anlıyacaksın beni ne hale soktuğunu yaptığım kötülüklerden YAVAŞ YAVAŞ,ACI ÇEKE ÇEKE belkide uzun bi aradan sonra anlıyacaksın .
Tam unuttum derken acılarını yine ben hatırlatıcam.Nası biriyim görüceksin.Anlıyacaksın sert bi kayaya çarptığını!!!YAVAŞ YAVAŞ, HİSSEDE HİSSEDE...Tam unuttum derken ben çıkıcam karşına!!! Napıcaksın o zaman?Seni bilmem ama ben bi sözü hatırlatıcam sana bana dediğin sözü yani:
''Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir''Bende devamını getiricem bu sözünün:
''Ben neye kime yanayımki; giden beni kaybetmiştir''
Çözülmesi kolay bi kız olmadığımı anlıyacaksıno zaman... Ne kadar yalvarsanda arkama bile bakmadan o güzel yüzünü son kez görmeden defolup gidicem...Çıkıcam hayatından çok güzel bi ayak izi bırakıp hayatından!!! Artık sen değilben gelicem gecelerine, rüyalarına belkide kabuslarına!!! Ne oldu? Şaşırdın mı yoksa?Bu ne ki?
Hani demiştin ya gölgen olucam senin diye...Hani nerde göremiyorum gölgemi? Ben mi kör oldum yoksa sen mi yoksun herzamanki gibi...Bugünlerde böyleyim ben efkar denen illetteyim!!!Sakın kızma bana!!!Hiçbirşeyinde hesabını sorma!!!Ben sana yaptıklarının hesabını sordum mu bugüne kadar?Ama bugünden sonra sözveremicem.Anlıyorsun değil mi yavaş yavaş o kadar estin gürledin.HANİ NERDESİN???Birde herşeyin suçlusu benmişim gibi hakaretler diz boyu... Ben bunları hakettim mi dersin?
Ne ben bu hakaretleri hakettim
Nede sen beni hakettin <<<ESMERYARİM>>>
***İÇİMDE KALMIŞTI GİDERKEN MEĞER NE ÇOK SEVMİŞİM UNUTMAK İSTERKEN***
TÜM ASKERLERE HAYIRLI TESKERELER!!!