Et Mekaniği

...Yaşam inceliyor betonlaşmış kabında, yukarıya merdiven dayayanlar ceplerini kurcalıyor,
yosun yüzeyde sevişen adam ve kadınlar tuzlaşarak kayıyor siber boşluğa, hızlı davranan tanrıcıkların dünyası burası. Elementleri koparılmış dalların uzantılarına kaçıp soluk almaya çalışanlar var. Göz göze geldiklerin gülücükler saçabilir, merasiminde gül tutabilir yada uzun yolcuğunda omzunda tünekleyebilir. Grupsal faaliyetlerin yaşam döngüsüne bağlanmış et mekanikleriyle dolu heryer. Manevraları atan son direniş toplumu silahlarını bıraktı, cinsel telaffuzlarını geliştirerek tecavüze yeltendi. Zorlu tepeleri aşmak hayal olmaktan çıktı, yaşam faaliyetlerinin incelerek kısırlaşan kabuğu içinde rutubetine gömüldü. Dondurularak uyutulanlar kalın kabloların medya atıklarıyla baş başalar artık, öylece bir izlenti bu, değişimin ansızın girdiği bir yol olamaz bu, tasarıda değil.. bu olanlar fazla şişlikle gelen boşaltımın ta kendisi. Omzum geriye doğru geriyor göğüs kafesimi, derin bir soluk alışın gider borumda sürtünmesi , tutunması içeriye girmek istememesi.. göz bebeklerime aşina bir manzaranın sinekler tarafından saldırıya uğramasıyla genişleyen damlacıkların bot bağlarımın boşlukta sallanışlarına aldırmadan intihar girişiminde bulunması bu. Bilincim açık ve beklenti yok, tasarı, plan. An yok, anı yok.. Politik virajların kenarlarında fırlamış jantların, atılmış fahişelerin, suçluların, terk edilmiş yasal ve dini kitapların dünyası burası. Yeşeren bişey yok, yolu kesen yok...

21 Aralık 2011 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar