Evlatlarınıza Bugün Dünden Daha Sıkı Sarılın

Tanrının sabrımızı sınadığı şu günlerde,zorlu sınavlardan bunalmadan geçmeyi nasip eden ve on beş gün evvel trafik kazasından sonra oğlumu bize bağışlayan RABBİME şükürler olsun.Sevdiklerimizle geçirdiğimiz her gün yeni bir zafer ve hayata yeni bir başlangıçmış aslında.Kayıpların kıyısından dönerken,Tanrının bize bağışladığı değerlerin farkına bazen geç varırız.İşte o an Tanrının sopası yok ki demeyin!Bazen sevdiklerimizle,bazen kendimizle yoklar Tanrının sopası bizi,o gizli değnek değdiğinde başımıza o zaman anlarız bazı gerçekleri.

Sandıklar dolusu hazinen olsa ne fark eder,insanın kalbi boş olduktan sonra.Kalbi dolduran en büyük servet insanın sevdiğidir,değer verdiğidir ve insanın hayattaki en büyük kaybı değer verdiğini kaybetmesidir.Hayat'ın her anını dolu dolu yaşarken,attığımız her adımda başka bir tehlike,olabileceği ihtimalini göz ardı etmeyelim.Çünkü hiç birimizin yarına çıkma garantisini vermiyor,NEFESİNİ ÖDÜNÇ ALDIĞIMIZ BU HAYAT.

En kötüsünü düşündüğümüz anların,en güzel düş bahçesine dönüştüğü anlar olmasını dilerim.Ödünç aldığımız nefesi doğru yerde ve doğru zamanda teslim etmeyi nasip etsin Tanrım.

Evlatlarınıza bugün dünden daha sıkı sarılın,zira yarın ne olacağı şüpheli.

11 Aralık 2011 1-2 dakika 74 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 13 yıl önce

    Her gün Tanrı'dan bir armağansa eğer çocuklarımıza hergün aynı coşku ile sarılmalı. Bakıyorum çocuklarıma, benim gençken yaptığım çoğu hatayı onlarda yapıyor, hepsinede kızamıyorum açıkçası, hayat hata yapa yapa öğreniliyor Sevtap hanım. Önemli olan aynı hatayı üç beş kere peş peşe yapmamak. Geçmiş olsun önce sonrada tebrikler yazınıza...👍

  • 13 yıl önce

    Teşekkürler Ahmet bey..