Ey Sevda
Hani büyüyecektik biz. Minicikken bunu mu düşürdük hep? Büyüyecektik biz. Peki ya sonra? Neden sonrasını hiç düşünmedik. Sadece kocaman olacaktı küçücük beden. Al işte oldu. Şimdi kocamanız. Bedenler büyük, hayaller büyük ve bedeller büyük. E hadi ama büyüdük kocaman olduk. Eee neden mutlu değiliz. Olmadı değil mi olmadı. Minicikken yapılan hesap büyük olunca uymadı.
O, kalktı yatağından sessizce. Önce giyindi yalanlarını. Sonra saçlarını düzeltti günahlarıyla. Evet hazırdı öldürmeye. Gıcırdayan kapıyı kapattı, anahtarı cebine attı. Yürüdü yürüdü yürüdü. Zili çaldı ve düşündü 'onu nasıl katletmeliyim'. O geldi. Bir masum öpücük kadar güzeldi. Ellerini tuttu ve eve getirdi, önce dudaklarını parçaladı sonra ruhunu ezdi. Ardından bir çuvala koydu parçalarını. Gecenin karanlığına inat bembeyazdı çuval. Kırmızı bir damlacık sızdı çuvaldan. Bahçeye doğru sürükledi. Asıldı asıldı asıldı. Çukuru kazmıştı bile. Çuvalı koydu. Ve ittirdi. Sonra tırnaklarıyla eşeledi kapattı dümdüz etti bahçeyi. Yoktu artık masum öpücük kadar güzel kız, salona geçti gömdüğü cesede bakmadan.Kıvrıldı koltuğa,gözlerini kapattı aldığı nefeste kan kokusu vardı. Taze ve masum olanından,gözlerini açtı, oda karanlıktı. Karşıdaki koltukta kıvrılmış yatan şeyi gördü. Gözlerini kısıp biraz eğildi ve baktı. Yatan şey, vicdanıydı. Vicdan kalktı. Ve bahçedeki cesede sarıldıı. Masum öpücük kadar güzel olan kız artık iki vicdana sahip olan yaralı güçsüz bir merhamet aşığıydı.
Onun için verdim ben masumiyetimi dedi. Ona verdim tüm benliğimi. Ellerimden zehirledi beni. Sonra dudaklarımı hapsetti. Derken onun oldum günah otelinin günah yatağında. Sevda dediler adına bu herhalde dedim. Şimdi ne o var ne de sevda... Kocaman olacaktık ya işte olduğum kadar bir boşluk kapladı içimi, günah denizinde yüzdüm, affet beni çocukluğum , affet beni masumiyetim , affet beni körpe temiz hayallerim. Sizi bir hiçe gelin eyledim. Kendim ise karanlığa yalnızlığa berdelim! Dedi.
Sevda sevda dedikleri bumuymuş genç kızların. Ağlamaklı mıdır şimdi gözlerim. Madem ağlatacaktın ey sevda! Niçin parlak göründün bana. Neden annemin kucağından adlında el kucağına yar dediğimin kucağına saldın beni. Madem sen biterdin de ey aşk neden aldığın yere koymadın beni. Şimdi anam ağlar boş kucağıyla ben ağlarım yar sandığım el kucağında. Ey sevda götür beni günahsız iklimlerimin baharına. Ey sevda, oyunlar oynamak istiyorum yine , kardan adamlar yapmak...Canımı yakma yakma artık ey sevda.
Beni anneme götür beni annemin masum kucağındaki kundağıma götür ey sevda...Sen neymişsin ey sevda.
Beşeri yarı anadan üstün tutanlara...
Çok harika olmuş sevgili Ayşe, anlatımın ve hayatı sorgulaman çok güzel. Başarılarının devamını dilerim.