Garip Bir Sevda Öyküsü

İçimde yanlızlığın korkusu ile yaşarken.Ve biçare ümitlerim umutsuzluğu tadarken. Her nefes alışımda ve ahh çekişimde,bir türlü bulamadığım BENİ arıyorum. Kaybolmuşluğumla,gönlünlümde tortusu kalmış aşkının acısıyla boğuşurken.Ve savaşırken her günün bitiminden sonraki geceyle.Tüm bunlara rağmen anlamış değilim,hala neden yaşadığımı.
Aslında tek anlayamadığım sen olmadın,bütün coşkunluğunu yitiren bende...
Benliğime işleyen o yanlızlık ve boğazıma düğümlenen biçare hıçkırık.
Gözyaşlarım yolunu şaşırıp kan gibi damlarken yüreğime,umudu hissetmek arzusuyla yanarken,hapsederek bütün güzel düşüncelerimi,beynimde zincirleyip bir kara bataklığa gömmüşüm herşeyi.
İnan bana karamsarlık değil bunlar,yalan değil yaşadıklarım.Hayattan tek anlamış olduğum ve hiç bir zaman anladığım gibi anlatamadığım,garip bir sevda öyküsüdür bu.
Hiç mutlu olmadım.Kendimce umutlarım ve kaybolmuş diğer yarımı aramakla geçti yıllarım.Öyle yorucuydu ki bu yıllar patikası,her benliğimi arayışımda kendimden birşeyler daha kaybettim.Herşeyi kaybettim,seni kaybettim.hadi herşeye inat sen bul beni.

12 Mart 2009 1-2 dakika 6 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    hadi herşeye inat sen bul beni..işte burda yatıyor tüm yazının anlamı çok güzeldi ellerinize sağlık👍

  • 15 yıl önce

    yorumunuz için teşekkür ederim.