Gariplerin Parmak Uçları Üşür
Şehrin tüm ışıklarını kapatırsınız. Neden ? Tüm yaşanılan günahları sızdıran bir lağım çukuru toplarken tüm yıldızları gökten, boşuna çabalar niye? Karlar yağar gecenin karanlığında, sızlayan bir yüreğin ateşine gölge olur mu? Vefasız gönüller kara izini bırakan aç köpeğe eş olur mu? Yalan mıdır bütün vaadler yalan, anladığınız nedir sevdadan ?
Şehr-i hüzne benziyor atılan her kristalle nefes aldığım boşluk. Yalansa yalan demelisin kırılmamdan korkma! Adına 'aşk' koymak sanırım son modası pervasız sarhoş gönüllerin kara izini bırakan misali. Hayır susmalısın dil uzatmamalısın Mecnun'umun aşkına. Bende hatalıyım haklısın Mecnunluk taslayana gerekir bir Leyla! Leyla'n olamadım yapmacık gülüşlü aşkına. Ne diyorlardı 'surc ı lisan ettiysek affola' korkma fazla kalmak değildi niyetim zaten ben senin hala gözlerindeyim. Hayalini kurmak istemediğim hayalarınla nefes almama yardım et uzaklaş burdan.
İsyan etmiyorum bu defa. Hayır kendimi anlatmıyorum. Bu defa seni sana da anlatmaya niyetim yok. Sanırım son takatimide kar yağarken balkonda tükettim. Bir nefeslik can istiyorum sadece. Hani olur ya en gerçeğinden. Hani öyle yapmacıksız hani öyle anne şefkatinden. Saramazsın biliyorum. Şehvetle şefkati karıştırmaktır niyetin öyleyse bana bu kundağı niye hazırladın? Salıncağımı neden salladın! Salıncağımı neden salladın! Salıncağımı neden salladın!
Hep parmak uçları üşür gariplerin. Buz gibiyim. Ben bu gece sana bir renk vereceğim. Bir pamuk istiyorum senden, eldiven ör bana. Sonra annem gibi sar doya doya. Evet! Yalanlar da sıcaktır kanıtladın. Ya çok kırılmış kabim yavaş yavaş anladım. Salıncağımı sallamayı bıraktın. Evet bıraktın. Git ...
Parmak uçları üşür bir yanı eksiklerin. Üşüyorum. Aç bir köpeğin izlerini izliyorum. Üşüyorum söz bu defa gidiyorum...
Çok güzel Ayşe, kutluyorum seni. Günün genemesi olmak ne güzel bir duygu dimi.
günün denemesi olmayı fazlasıyla hakeden bir çalışma olmuş yüreğine sağlık çok beğendim
teşekkür ercan, haklısın abi güzel bir duygu gerçekten
Son zamanlarda okuduğum en iyi denemelerden biriydi.Lirik zamanlardan çalınmış üşüyen parmak uçlarından dökülmüş satırlar sıcacıktı ironik bir biçimde.Tebrikler.Daim olsun paylaşımlarınız.Sevgiler,saygılar.