geçmiş olsun

Sevmek,kalbinin onun için hızlıca atması,onun için sabahlara kadar uyumamak,hep onu düşünmek,onu hayal etmek,günlerini onunla doldurmak ne kadar güzeldi. onu görünce ayaklarına aşkın dolanması, ,ellerinin terlemesi,karnına ağrıların girmesi ne kadar güzeldi... ta ki oda seni sevene kadar. o da seni sevdi. o zaman aşk büyük bir acıya dönüştü. sen onu tek başına yaşarken iki kişi oldunuz. acıttı yüreğini kimi zaman,kimi zaman incitti seni... sen o üzülmesin diye sustun. bekledin düzelir diye. bu arada aşktan eser kalmadı,kalbin kırıklarla doldu. vardı içinde aşk kırıntıların. ama karnını doyurmaya yetmiyordu. sonra görüşmeleriniz azaldı. aramaz sormaz oldu seni. sen merak ettin başına bir şey mi geldi diye. aradın baktın o hayatının en mutlu anlarından birini yaşıyor. senin canın acırken,onu merak ederken,o gayet mutluydu. sonra pişman oldun onu böylesine sevdiğine. ama daha büyük acılar yaşanmamıştı.
görüşmemeleriniz devam etti. sen o olaydan sonra artık aramadın oda seni aramadı. aramazdı zaten. hep senin aramanı beklerdi. aradan geçti günler. haberler tamamen kesildi. koptunuz birbirinizden. ama aklın hep ondaydı bunu sende gayet iyi biliyordun. ama gururun var ya hani arayamıyorsun.
ve bir gün aramaya karar veriyorsun. telefonunu başka biri açıyor. seni aldattığını öğreniyorsun. yıkılıyorsun o anda. hayatının en büyük acılarından birini daha yaşıyorsun. hele bunu birde kendi ağzından duyunca yaşamak istemiyorsun. lanetler ediyorsun kendine. ona toz konduramıyorsun. mutluluklar diliyorsun üstelik. bütün ayrılık şarkıları diline dolanmış,her yerde onun hatırası yastığında onun kokusu var. içine sinmiş adeta. o hani benden başkasıyla olamazdı deyip hıçkırıklara boğuluyorsun.
ve ölmeyi deniyorsun her canına tak ettiğinde,onun sana söylediği güzel sözler aklına geldiğine,gezdiğiniz yerlerden her geçtiğinde. ne büyük bir acıdır ki bu zaman bile fayda etmiyor.
gözlerini hala unutamadın,geceleri korkuyorsun artık onsuz,zaman geçmiyor sana acı veriyor sadece...
aradan yıllar geçiyor. bu acı hala içinde. aşkı kalbinde,gözleri gözlerinde,adı dudağında...hatıraları ayak bastığın her yerde...
ve karşına çıkıyor hiç ummadığın bir anda. şaşırıyorsun... gördüğüne sevinmelimi yoksa hemen oradan kaçıp uzaklaşmalı mı bilmiyorsun. sen bu medcezirler içinde yaşarken,biri geliyor ve boynuna sarılıyor senin büyük aşkının. attığın adımı geri alıyorsun. gidip sarılmak içindeki özlemi dindirmek istemiştin ama o başkasının olmuştu artık. üstelik senin aldığın ceket var üzerinde,üstelik sizin en sevdiğiniz parkta... sana söylediği güzel sözleri şimdi başkasına söylüyor,başkasının gözlerinin içinde kayboluyor. o an nefret ediyorsun ondan... bir daha affetmemek üzere... o kadar nefret ediyorsun ki nefretin aşkını aşıyor...
onu soranlara artık unuttum diyorsun,adını bile hatırlamadığını söylüyorsun...o bitirmişti seni seni kullanıp atmıştı bir kenara...geçmiş olsun...
?ama bilmiyorsun ki unuttum demekte bir defa daha hatırlamakTIR...?

04 Nisan 2009 3-4 dakika 8 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    şuan gözLerim yaşLı sende kara sevdaya tutuLmuşun aLLah kurtarsın ne diyeyim diLerim bahtın açık oLur her daim.🙂🙂