Geçmişe Sesleniş
Neye nereden başlayacağimi, yada nerede kaldiğimizi bilmiyorum Dostum.. Bildiğim Zamanımın çok olmadiği.
Uzun süredir yazmayı bırakmıştım, yeniden döküldü kelimelerim uzun ve beyaz sayfalara. Geçmişi gömüp, ileriye bakmayı şu kısa ömürde, Dostları hatirlamak gerektiğini düşündüğüm için bu bu minik yazıya gerek duydum.İncinmişliğim çok oldu. İncitmişliğim'de insanları.
Yoruldum. Soluklanmak istiyorum, kapında....
Verecek bir kaç damla suyun varsa kapını aç, Allahın selamıyla geldi bir Dost....
Ömer Faruk Demircan
Birde Kisa Bir Not ; Bu kısa ama öz yazının Hatırası: yaklaşık dört ila beş yıl öncesinde dayaniyor.
Hani; İnsanın canım dediği, canını Emanet edebiliceği bir dostu olur. Zaman'la Dostluk aşınır, belkide şımarıklığa vurulur, hoyratca harcanır zaman, Eskitilir Dostluk....
Geçmiş'te Değer verdiğim, bazı değersiz tavırlardan dolayı sildiğim, Sonrada Rabbin Affedici olduğunu ve Rabbin bizlere'de Bağişlama, Hissiyatını verdiğini Düşünerek ve Yaşananların kötü kısımlarını silip, Güzel kısımlarını hatiralarda canlandira'rak Eski Bir dostuma yakın bir zaman'da yazmış olduğum bir (E-maildir)
Beğeneni'niz olur, Eski dostunuz veya Dostlarınız'la geçmişte yaşadıklarınıza bir kalemde çizgi çekip, kötü anıları unutmak ve taze, hatta Güzel kokular yaymak isterseniz etrafınıza: Yazıyı kopyalayıp, Dilediğiniz Dostunuza Gönderebilirsiniz...
(Yazı şahsima ait olup, kopyalanması Tamamen Serbesttir)