Gel Ey Sevgili
Gel ey sevgili yanan şu aşk ateşim, sönmeden seven gönlüm geçmeden, muhabbetle açan gülüm solmadan, günah defterim dolmadan, nefesim bitmeden ecel beni seçmeden sen gel.
Gel ey sevgili gündüzlerim karanlık olmadan, gecelerim gafletle dolmadan, gel.
Sevenler sevgisinden geçmeden, gözler ferden geçip yaban elleri seçmeden, sevenlerin ömrü bitmeden, gönül kafesimdeki nazlı kuşum uçmadan, ayrılık ateşi düşmeden sen gel.
Nisan yağmuruyla açan çiçeklerim kuruyup deli rüzgârla savrulmadan.
Gel ey sevgili ben pişmanım demenin fayda vermediği gün gelmeden.
Güneş batıdan doğmadan, rahmet kapıları kapanmadan gel.
Fanilere kanıp, dünyaya dalıp senden başkasına yanıp seni kaybetmeden, ben kendim kaybolmadan sen gel bul beni, duy sesimi ey sevgili.
Zincirlere vurulmuş nefisler başıboş olmadan, boş oyun ve eğlenceye dalmadan, giden kervandan geri kalıp yolumu şaşırmadan sen gel.
Gel ey sevgili karanlık derin kuyulara dalmadan, eyvah deyip saç baş yolmadan, düz yolda sapıtıp çıkmaz sokaklara dalmadan sen gel ey sevgili.
Sen gel! Yalvarıp yakarışımız sanadır ey sevgili, kendimize küsmeden, sırat denen o en zor köprüden cehennem denen ateş çukuruna düşmeden gel.
Gel ey sevgili bak rahmet bulutları sağanak, sağanak yağıyor sevenlerin gönlüne, sende benim gönlüme gir de; açsın tomurcuk olan güllerim senin kokuna bürünsün, yüzü solmasın.
Gel ey sevgili dinmeden rahmet, boşa gitmeden çekilen bunca zahmet.
Rahmetle kanan, aşka gelip bereket fışkıran topraklar kuruyup çöl olmadan, gökten inen rahmet sel olup, afat olmadan, yer yarılıp üzerindekileri içine almadan, ovalar dağ, dağlar dümdüz olmadan ne olur sen gel ey sevgili!
Kabrin sıkacağı gün gelmeden, kabirde de bizi yalnız bırakma. Kimsenin kimseyi tanımadığı, kimseden yardımın ulaşmadığı, insanların birbirinden kaçtığı, O mahşer gününde ne olur sen yanımızda ol ey sevgili sevdiklerinle.
Yakacağı insanlar ve taşların olacağı o cehennem günü gelmeden sen gel gir bizim gönlümüze, uyalım hep senin sünnetine, severiz seni ve senin sevdiklerini Şefaat et ne olur bizlere ey sevgililer sevgilisi senden başka gidemeyiz hiç kimseye...