Gerçek Aşk

Gerçek seven zordur belki bulmak, ama buluncada hiç bırakmamak gerek, gerçek aşk, gerçek sevda, hele birde ilkler yaşanıyorsa hiç unutulmaz unutulumaz, ilk aşk ilk öpücük, ilk el ele tutuşma, dünyanın yedi harikası gibi gelir insana, o an dünyada sırf ikiniz varmışsınız gibi, en büyük aşklardan birimiyşisiniz gibİbi gelir. Ve ayrılıklar...Keşke bir ömür boyu sürse hiç olmasa ama bazen öyle küçük şeylerden bile bir sevdiğinden vazgeçebiliyor insan. Gurur... Ne tuhaf birşey değil mi? bir gurur için sevdiğinden vazgeçmek, ve ayrıldıktan sonra ise küslükler, tripler,havalar hani herşey çok güzeldi, hani ayrılsak bile dost kalacaktık hani? olmuyor işte insan ayrılınca daha da havalanıyor sanki bazıları her şeye rağmen dost kalabiliyor, hala birbirlerini sevebiliyor, istisnalar olabilir tabi, ama genel olarak böyle ayrılınca herşeyin bitmesi mi gerekir? onca güzel sözlerin, bakışmaların ardından neden böyle olur ki? Her neyse gerçi benim haddimi aşmaz ama bir isteğim olacak sizden, gerçek seven, gerçek aşk bulursanız hiç bir zaman vazgeçmeyin, hep sevdiğiniz peşinden koşun, çünkü insan bazen sevdiği şeyler uğruna herşeyden vazgeçiyor...!!!

08 Haziran 2010 1-2 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar