Giden/Kalan.
Gidenmidir tek eden kalanmi?
Cok sorulan bir sorudur aslinda birazda aklini karistir insanin.
Giden..
Belki mecburen gitmistir giden ardindakinin cok uzulucegini agliycagini biliyordur ama baska caresi yoktur yada kendini buna inanmistir."Onun mutlulugu icin" der.Aslinda kendinden baskasini dusunmez.O bensiz nasil mutlu olacak demez inanir fedakar olduguna bir sucu olmadigina.Aslinda buyuk bir sevdanin celladi oldugunun farkina varmaz.Sadece cekip gitmek vardir aklina ve oylede yapar ustelik anilarinida almaz yanina birakir onlarida arkasina bakmaz ve hayatina devam eder.Bir zaman sonra dusunur acaba cok mu agladi cok mu uzdum ben onu,ama yine mecbur olduguna inandirir kendini ve vicdanini rahatlatmaya calisir suclu oldugunu biliyordur oda ama soyleyemez kendine..
Ya kalan..
Arkasindan bakar sadece ama bilir geri donmiycektir giden.Hayatina devam etmelidir ama nasil.Biraktigi anilarla yasar gozyaslarini nehir yapar acilariyla birlikte suruklenir icinde kolay degildir mutlulugu icin gitmemistir giden onu istemedigi icin gitmistir ve bunu kabullenmek hic kolay olmiycaktir.Bi muddet sonra oda elbet kendine gelir karaya vurur ve ayaga kalkar unutmamistir vardir hala sizisi icinde.Ama sevmiyorum artik der kendine ve inanmaya baslar dusunmez artik ne yapiyordur diye..
Sonra..
Gunun birinde elbet karsilasirlar.Nasilsin diye sorarlar birbirlerine iyikise iyiyim der ama kalan gulumser gorusuruz der ve gider.. Giden neden cokmemis ardimdan sevmiyormuydu beni aci cekmedimi ardimdan diye dusunur ama kalanin icinde coktan tukenmistir ask'i ve herseye gec kalinmistir..
Künc-i firkatte rakiba bizi tenha sanma, Yar eğer sende yatursa elemi bizde yatur...
Ey rakip! Ayrılık köşesinde bizi tek başımıza kalmış sanma; eğer sevgili senin koynunda yatıyorsa elemi de bizim koynumuzda yatmaktadır...