Gidiyorum
Kelimelerin anlamsız olduğu zamanlarda .. Kalabalığın ortasında yalnız hissettiğin zamanlarda hatırla beni .. Hatırla ki anılarımız olduğunu kabulleneyim .. Hatırla ki her göz yaşımın sana değer olduğunu bileyim ..
İkimiz de farklı seçimler yaptık .. Sen 'o' olmak istedin .. Bense hep 'biz' derdim ..
Halbuki sen sadece dudaklarımda kalan kuru bir hoşçakal lafından ibarettin ..
Ben kabullenmek istemesem de, sadece gereksiz bir insan olarak ibarettim ..
Şimdi düşündükçe bütün söylediklerin.. hiçbirinde umut besleyebilceğim laflar göremiyorum .. Oysaki bir zamanlar,ben sadece o sözlerinle avundum ..
Hep bu son hoşçakalım desem bile .. her harfinde yalan olduğunu biliyorum .. Fakat her şeyin bir sonu var .. Şu son zamanlarda,sana hissettiklerimi anlatamıyorum .. Çünkü sen kalbimde her saniye küçülürken,ben kurumuş gözyaşlarımı tekrar canlandırmaya çalışıyorum ..
Ama bu gece son kez senin için ağladım,son kez seni özledim .. Artık gel diye bekleyemiyorum,hiçbir zaman da beklemeyeceğim .. Belki,bir gün,bir yerlerde çıkarsın karşıma .. Emin ol ozaman gelip sana sarılmaktansa arkamı dönüp bütün anılardan uzaklaşacağım ..
Artık seni hayatımda istemiyorum,gerçekten istemiyorum .. Çünkü hayatımda olduğun her saniye benim hayatımdan birkaç parçayı alıp götürüyorsun adeta .. Ve benimle ilgileniyormuşsun gibi yaptığın her an,bunu sadece bana acıdığın için yaptığını biliyorum .. Bana acıman için ortada bir sebep yok oysa artık ..
Şimdi ben bütün olanlara sırtımı dönüp gidiyorum hiç içinde bulunamadığım hayatından ..