Gidiyorum, Gitmeliyim , Gittim ve Bittim.!!
_ Gidiyorum bu şehirden Her şeyi geride bırakarak yok oluyorum Dünümü,bugünümü ve yarınımı armağan ediyorum
"işte gidiyorum. bir şey demeden.arkamı dönmeden şikayet etmeden.hiç bir şey almadan bir şey vermeden yol ayrılmış görmeden gidiyorum"
__ Yağmurlar yağıyor sanki yüreğime Şehrin küçük sokaklarına güneş vururken ben ıslanıyordum Yüreğim sızlıyor her damla vuruşunda Dayanmaya gücüm kalmıyor
" Haa gayret güzelim gayret biter elbet bu yağmur sabret!! "
__ Hiç bir şey yok artık beni bu şehre bağlayan Ne bir umut, Ne bir aşk , Ne de Ne de yok işte! Evet , bu yokluklar içinde bir ben varım beni anlayan Ama benimde var olmamın bir anlamı yok! Bu şehrin boş kalabalıkları içinde yürüyorum karanlığa, kimse yok elimden tutacak
"elimden bir şey gelmez.hiç bir çarem yok karanlık bu sokaklarda elimi tutan yok!!"
__ Çaresizlik dört yanıma ağlar örmüş Uzaklar girmiş aramıza Sen başka tenlerde ben tek başıma yaşarken aşkımızı; yokluğunla savaşıyorum bu uykusuz gecelerde Tükeniyorum, umudum yok Çarem hiç yok!
"çareler çaresiz sen yokken uzaklar bir türlü birleşmiyor yokluğunla varsın sevgiye açken ayrılıklar sevişmiyor"
__Ayrılık bir hançer gibi yüreğimde Acım dilimde, hüznüm gözlerimde Sevdam ise unutulmuşlar şehrinin tam orta yerinde Seni bekliyorum her gece bu yaşlı gözlerimle Kurumuyor gözyaşlarım, akıyor kalbime!
"gel etme! gözlerim yaşlarla doldu bak kimse silmiyor hani zamanla kururdu?"
__ Gözyaşlarım acıtıyor yüreğimi Sızlıyor gün geçtikçe, dermanım kalmadı ve büyüyor sızım Büyüdükçe gözyaşlarım kan oluyor umarsızca Akıyor içerime Bedenim zaten yorgun; taşıyamıyor yaşları Düşüyorum Düştükçe bu kan içinde boğuluyorum!
"kan revan içindeyim gönlümün derdindeyim yerlerin dibindeyim kurtar ne olur?"
__Şimdi güçsüz bedenim Savaştım ve kaybettim Senin yokluğunla yaşamayı bana sen öğrettin Cehenneme dönse de hayatım ; Her şey biter ve bu can bu şehirden çeker gider!
"suçumuz neydi bizim? feryadım tanrıya sana son sözüm gülüm ELVEDAAA!"
yazan:Efsun deniz ve Eyşan Deniz
../../2008