Gitme

İnsan farklı anlar yaşıyor.gitgide değişiyor,yeni şeyler öğreniyor.insan korkuyor,insan sevdiklerini kaybetmekten korkuyor.bugün bir haber aldım öğrendim ki gidiyormuşsun.oysa ne kadar da farkında değilmişim yanımda olduğundan.o an anladım kıymetini ve kalbimin derinliklerinde bir şey cız etti,yandım...ama söyleyemedim işte ,yine söyleyemedim.ne kadar da çabuk geçiyor yıllar ,ne kadar çok kişiler değişiyor hayatımda ,eskiler kim bilir nerede? içimden geldi diyemedim.Gitme! ne olur gitme ,ne olur bitme ,gidipte benide bitirme... insan geç anlıyor değeri,kaybedince anlıyor.ne kadar da söyleyecek sözüm var sana ama bir o kadarda yok aslında...insan bazen "karşı karşı dururken yüzüne hasret kalıyor".karmaşık duygular yaşıyor .bir an ,bir an olsun gitmek ,kaybolmak istiyor sadece kendisi başka şeylere ihtiyaç duymuyor...öyle gitmek işte kimseyi tanımadığı dünyanın farklı yerlerine o'nun olmadığı yerlere.ama olmuyor işte gidemiyor..hala aklı onda kalıyor.acaba o şimdi nerde ? kiminle ? ne düşünüyor ?mutlu mu?...sorular bitmiyor.herşey ondan gelecek olan bir habere bağlı bekliyor ama o halen yok gibi yaşamaya devam ediyor.tüm bunlara rağmen hayat durmuyor,akıp gidiyor.akıp gidiyor ama tersten akıyor bu hayat sen olmayınca...

05 Kasım 2009 1-2 dakika 9 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)