gitme yar gitme

ne oldu yar....sevdalarınmı şahlanıyor yüreğinde..anlamını lugattan ararken yitişlerin sendenmi..bak kibrit kutusunda uyuyor yine düşlerimiz..ve kapı gıcırtısından ve gece calan bir korneden korkuyor düşlerimiz..ne oldu yorgun yılgın yokuşlara yenik düşmüş bedenin..ve gözlerimin cehresi yüz tutmuş silinmeye..ben ne kadar okşamak istesemde pembelerimi..olmuyor işte olmuyor yar..her bitiş bir başlangıcsa..her başlangıc ayrı bir son bana..ya hasretin vurdukca kıyılarımı yanaklarımdan cağlayıp ellerime boşalan iki damla yaş sürüklüyor bedenimi...ve boğuşamıyorum özleminle her gecen gün gücüm biraz daha tükenirken senlerimin icinde benlerimi kaybediyorum..ve her gece lacıvert bir hüzün getiriyor gölgelerime..gittiğin kaldırımlarda saklıyken hala ayak izlerin..gülemem yar gülemem..ve benden her gece derin uykularımda hülyalar görmemi bekleme..avuclarıma bıraktığın bir damla sevgiyken..ve ben seni bir bukadar da özlemişken ..ve paslı bir hancer yası yokluğunu şu yüreğimde taşıyorken..benden hulyalara dalmamı..pembe mavi düşler kurmamı ve gülmemi bekleme..yüreğim..kuru bir calı dibini mesken tuttu bak..oysaki..sana sıcaklığına gölgene sıgınmıştı bir zaman önce ..peki nerdesin..neden bu yitişler..neden bu yitilimeler..hani gitmeyecektin yar..gitmeyecektin ellerimi ellerinden koparmadan kalacaktın bir ömür boyu..anladımki..eri değilmişsin sözünün..arsız bir oyun bozan misali gibi yüreğin..anladım yar anladım ...oysaki..ne düşlerimiz vardı gelecek günlere..ne hayaller kurmuştuk elele..ya şimdi..ya şimdi yar..yüreğim gecenin yarısnı titreten kuru bir soğuk cenderesinde...ve gözlerin köşelere sıkışmış kuru tebeşir tozonu yüzüme üfledikce ben bir kere daha yokluğuna boyun eğmeyi ve seni yüreğimden silmeyi öğreniyorum..ve her sözün ayrı bir işkence bedenime..ve zaman dediğmiz bu kavramda bir kere daha ölmeyi öreniyorum..en kötüsü ise..gözlerimin önünde sevdamızın can cekişmesi yar..ve sanırımki..bu şehir sende patlayacak..sonrasında ölü bir okyanus şahlanacak gözbebeklerimde..ve beklenen sonun sonundayız işte..ve anılarımız donakaır kirpiklerimde..
.....ya şimdi ne olacak yar ya şimdi ne olacak...kırık kanadındaki ılık kanın al rengi cekilipte seni yere calarken..can cekişmeden..zamansızmı can verecek sevdamız..gitme...
...............yenilme yar yalan baharların aldatan renklerine..gel tut ellerimi korkma..her şeye ragmen sevginle dolu bir yürek var..hala ölmeyen ve bekleyen..gitme....

04 Ekim 2009 2-3 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar