Gittin Bittim
Doğan her insan önce kadını tanımak zorundadır derdim içimden. Kadın can demekti çünkü benim için. Cinsiyet fark etmez bunun için ?önce kadını tanımak gerekir'.Çünkü anneyle başlar hayat can verir YARADAN yeşertir anne bu filizi sevgiyle, canla, aşkla...
Benim hayatıma ilk giren kadın annemdi, o yüzden her erkeğin hayatında bir kadın vardır senden önce.
-Aşkım benden önce bir kadın oldu mu hayatında? Sorusuna verilen her hayır sevgiliye söylenilen KOCA bir yalandır benim için.
Bunlar SANA(VEFASIZ SEVGİLİ)
Milyonlarca yağmur tanesinin arasından gülün üstüne düşen hayat gibiydin sen benim için.
Kurumaya yüz tutmuş gönlüme can verdin hayat verdin gelişinle, sarıldı yüreğim sevgine.
Sen bana hayat bense sana hayatımı veriyordum, emrine amade. Öyle özeldin ki benim için ah ahhh. Tektin bir kere sen, anlayamazdı gökyüzüne bakan senin farkını benim gözümden görmeyince. Annemle filizlenen, yalnızlıkla kurumaya yüz tutan ömrüme can'dın kalp'tin vazgeçilmezdin ey yar...
Öylesine seviyordum ki seni, -Nerde o eski sevdalar diye iç geçirenlere burada ta içimde diye haykırmak geliyordu içimden. Yağmurun toprağa can vermesini senden öğrenmiştim ve öğretmeye devam ediyordun bana 'HER GÜZEL ŞEYİN BİR SONU VARDI'...
Gittin, gidişinde gelişin gibi oldu ömrüme. Aniden, zamansız ve ben istemeden. Daha geçen güz sen demiştin bana ? Öylesine değil ölesiye diye. Haklıydın gerçekten ölesiye oldu bu sevda. Gitmen demek ölümümdü benim, GİTTİN BİTTİM. Susuz kaldı, sensiz kaldı gönlüm, kurumaya yüz tuttu gönül bahçem. Öldüm ruhum acı çekiyor dünya denen kabirde. Son bir kez seni seviyorum de bana, niyaz olsun acı çeken gönlüme...
Şimdi hiç durmadan aynı şarkı çalıyor taş plakta;
Şimdi uzaklardasın
gönül hicranla doldu
hiç ayrılamam derken
kavuşmak hayal oldu
sevda bahçelerinin
çiçekleri hep soldu
hiç ayrılamam derken
KAVUŞMAK HAYAL OLDU
👍EVET BETİMLEMELER BASMAKALIPLIKTAN UZAK...ÜSLUP AKICI YALNIZ ÖYLE KOLAY ANLAŞILIRDA DEĞİL...Öylesine değil ölesiye diye. Haklıydın gerçekten ölesiye oldu bu sevda. Gitmen demek ölümümdü benim, GİTTİN BİTTİM.VE DÜNYA DENEN KABİRDE RUHUN ACI ÇEKMESİ ÇOK ŞIK...ARTI SONSUZ TEBRİKLER...YILMADAN DEVAM...SAYGILARIMLA...