Gizli Yaram
Özlüyorum seni,sebebini bilmeden,istiyorum seni hiçbir şeyi umursamadan...
Senin sevgini, kalbimin içinde nereye koyacağımı bilemiyorum.yoksa bu büyük anlamlı sevgiyi içimde taşımayı bırakıp ta gözyaşlarıma mı akıtmalıyım, unutmalımıyım?..seni sadece sen olduğun için, benim dünyalar tatlısı biricik sevgilim, hayatımın anlamı Esmermeleğim olduğun için kalbimin en gizli yerinde yaşıyorum..Sen,benim sana olan sevgimi yok sayabilirsin,benim için ne anlam taşıdığını anlayamayabilirsin,benim içimde ne volkanlar olduğunu seni uzakta olsanda severken ve hep düşünürken dahi içimin;taa sol yanımın acıdığını nereden bilebilirsinki...
Senin için, benim sana olan duygularımın pek bir şey ifade etmediğini biliyorum,ama ben laf olsun diye şimdiye dek hiç kimseye Seni çok ama çook sewiyorum asla demedim.bana niçin inanmadığınıda inan hiç bilmiyorum,oysa sen benim saçlarını okşadığım tenine dokunduğum an ellerini tutuğum zaman bile içimde fırtınaların koptuğu biricik Aşkımsın.
Seni ilk gördüğüm zaman pek dikkat etmemiştim yüreğinin bu denli güzel ve sevgi dolu olduğunu.ancak seninle gözgöze geldiğimiz anlarda yavaş yavaş anladım yaşının benden küçük ama yüreğinin en koca adamlardan bile büyük olduğunu..Bu;Tanrının sana özel verdiği bir ltuf we özellik diye düşünüyorum,senin böylesine mertçe tavırların beni sana yakınlaştırdı ilk başlarda....ondan sonra göz göze gelmelerimiz aşkımın ilk tomurcuğu oldu içimde,ben ne yapmalıyım ne etmeliyimde bu özel insanı sevdiğimi ona hissettirmeliyim diye düşünürken,birde baktım o büyüleyici gözler bendeki AŞK kapısını çalmaya başladı,e napıyım elimde değil seni sevmemek..
Sen benim Gizli Yaram sın,kimselere diyemediğim büyük aşkımsın seni nasıl üzebilirim sana nasıl kıyabilir bu kalp,sen göremesende bu yüreğim sensiz atmayacak yaklaşık on gün oldu görüşmeyeli senden haber alamayalı..bayramda çok bekledim (biraz anlamsız gurur yaptım)ama sonunda anladımki benim sana olan sevgimde aşkımda Gurura asla yer olmamalı ben senin için öyle saçmalıklara tahammül edemem kırarım gönlümün zincirinide gururunuda benim sevgim gurur tanımaz ama sol yanım acıdı hergün..
Herşeyde olduğu gibi bu yazdıklarımında bir sonu olmalı sonuçta birşeyleri yazmayı pek beceremesemde:),birşey derken sana olan samimi riyasız içten duygularımı yazarken kelimeler tükeniyor şuan birşey tıkandı boğazıma,nedenini bilmiyorum çok duyguluyum ve sana karşı sevgi yüklüyüm,, seni çok özledim bitanem bebeğim umarım herşey gönlünce olur ben herdaim seninle yaşayıp sensiz ölene kadar senin o kocaman sıcacık sevgini içimde hissedicem ve seni hayatımın sonuna dek seveceğim,Benim Gizli Yaram,esmer meleğim....