Gökkuşağı Ve Yakamoz

Geçenlerde;hani yağmur yağdıktan sonra 7 renkten oluşan ve hayatın tüm yanlarını yansıtan gökkuşağı var ya onu gördüm bizim sokağın ilerisinde gökte açılmış kır çiçekleri gibiydi bana bakıyordu sanki...
Birden içimi bi sevinç kapladı,mutluluk denizinde boğuluyordum sanki.Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı.Ama sakin olmalıydım...Sahi neydi o kalp çarpıntısı?...
Sonra birden uçsuz bucaksız masmavi denizde güneşin güne veda etmeden verdiği son pozu,ama en güzel pozunu anımsadım.Neydi adı?Sahi nasıl unuttum.'Yakamoz'
Yakamoz ve Gökkuşağı aşık olsalar birbirlerine nasıl olurdu?Dünya daha bi güzelleşir miydi sahi?O zaman hem güneşte veda etmezdi hep aydınlık olurduk bizde kalbimizle birlikte,gökkuşağı da her zaman gökte o muhteşem görüntüsüyle hayata daha fazla renk katardı.
Ben hayatı iki mevsime ayırdım; ya kış gibi zor,engebeli ve soğuk ya da yaz gibi sıcak,tatlı ve rahat.İşte Yakamozla Gökkuşağı aşık olsalardı,bizde hep yaz yaşardık.Ne güzel!
Allah herkese gerçek aşkı tattırsın.Tıpkı yakamoz ve gökkuşağının aşkı gibi...Gerçek aşk zorluktan doğar ama sonsuza gider.Dilerim Allah'tan gerçek aşkı yaşayayım.Aklıma gelmişken...


Sahi;
Ben yakamoz olsam,Sen gökkuşağım olur muydun?

10 Kasım 2008 1-2 dakika 3 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (3)
  • 16 yıl önce

    :) güzelmiş 👧

  • 16 yıl önce

    tşk ederim 🙂 şu devirde biras zor ama bende bunu temenni ediyorum tabi

  • 15 yıl önce

    çok güzel olmuş..tebrik ederim...👍👍👍👍