Haklıydın
Bir şeyler mi yazmalıyım sanmıyorum.Sadece bir kaç şey söylemeliyim o kadar.
Evet sen haklıydın; gerçekten sevmedin hiç beni. Luzüm yok ne sevildiğimi sandığım için girmişti kalbim bu labirente ,ne de sevilmediğinden emin olduğu için vazgeçti bu bulmacayı çözmekten.
Sen haklıydın; sevseydin bile bu herşeyi göze almaya yetmezdi ,luzüm kalmadı artık göze almalara zira benim kalbim de anladı sevmenin geçmişi, bugünü ve yarını anlayıp çözmeye yetmediği.
Sen haklıydın , o kadar haklıydın ki...
Cana can katmak gerekti, kendi için yaşayamayan bir kalp ancak böyle atabilirdi.
Sen haklıydın; benim de can sahibi olmam gerekti, sen olsaydın hayatımda ihtiyaç duymazdım illa..Ama haklıydın çünkü sen yoktun ve olmayacaktın.
Sen haklıydın emin oldum tamamen bu dünyaya göre değildi benim aşkım , burda da yaşanmasına gerek yoktu.
Senin aşkından bahsetmiyeceğim, bu konuda da haklıydın kalbin taşlaşmıştı ve atmıyordu , boşuna ikna etmeye çalışmıştım seni , beni sevdiğine dair .
Ve haklı olmanı çok istediğim bir konu var, umarım o konuda da haklısındır , beni bir başkasının mutlu edebileceğine dair ..
Ve son olarak senin bir minyatürünü düşünmek beni bile gülümsetiyor ,bunun seni mutlu edeceğine ,bu anlaşılmaz yalnızlık duyguna son vereceğine ve mutlu olacağına eminim .
Merak etme bir gün bir yerlerde seni düşürken hala gözlerim dolarsa , senin minyatürünü düşünüp gülümseyeceğim.
LEA