Hani

Hani bakmak iѕ;terѕ;inde у;üzün у;oktur ya bakmaya..hani dokunmak istersnde elin varmaz ya dokunmaya..hani avazn çıktığı kdr sni seviyormm diye bağrmak istersnde o bikaç kelime düğümlenr ya boğaznda..Hani olrda arar diye bklersin ya tlfn elnde saatlerce..hani her dnlediğn şarkıda onu blur dinledkçe ağlarsn ya sessiz sessiz..hani her baktğn yrde onu görrsün ya..her duyduğn sesi o snarsnda brden b hyecn srar ya içini..hani hp kndırrsın ya kndni unuttm artk diye..hani ona ait hrşeyi hytandn çıkardgnı dşündngn anda ktabının arasndan b ftogrf çkıverr ya apnszca..hani rüyalrnda görrsünde uyandgnda ynnda olmadığnı farkdnce içn titrer ya..hani beklrsn ya gelmyceğni bile bile..hani idam mahkmlarına bnzetrsn ya kndni elin kolun bağlı oturursn öylece..ama hani bide gleblme ihtmali vardr ya gidenin..hani hep dersn ya belki diye.. işte o kçük umt hyata bğlar ya sni..snra brden ndnsz yre gülersn ya hani..hani her gce yemnler edpp yarına onsz başlycam dersnde yine güne onu dşünerek bşlayp onu dşünerek btirirsin ya..hani bazn ona sbepsz yre snrlenrde syarsn ya ağzna gleni ona mı kaldm dersin o hçbişyi haketmiyo dersn bnca zmn b hiçe dğer vermişm dersinde çk sürmez ya aslnda onun herşeyin oldugnu anlaman..hani hep hva atarsn ya arklarına bn n üzülcem o üzülsn diye ama snra yine sn olrsn ya üzülen ..hani bazn sonunu getiremedğn cümleler mırldanrsn ya..hani hep kçarsın ya ondan köşe bucak hani cesaretin yoktur ya karşısına çıkmaya..görmeye dyanamam diye korkarsın ya kndi kndne..hani hep maziyi hatrlarda avutursun ya kndni..hani en kötüsü de bunlarn hçbrinden haberi bile yoktr ya onun . . .

19 Kasım 2009 1-2 dakika 9 denemesi var.
Yorumlar