Hastanelerde ki kuyruk işkencesi....

Nasıl kötüyüm anlatamam..Devamlı öksüren koca bebeğim 'anne durdur!" derken benim yüreğimi nasıl parçaladığını nerden bilecek.. Daha anne olmak nasıl bir şey tatmadı ki!

Dün sabah kalktık.. Özel hastaneye gittik beraber..SSK 'sı provizyon vermedi..Neden diye sorduğumda, SSK kurumuna gidip nüfus kimlik numaramızı aktif hale getirmemiz gerektiğini söylediler.."Ama ben muhasebeciyim be ablacım..Bunu zaten yaptırdım..Geçen ayda gittik hastaneye ..şimdi sorun ne!" diye sorduğumda aldığım cevap:

Bu olağan bir durummuş ! Bazen sorunlar çıkabiliyormuş !

Peki..!!!

Devletimin koca hastanesi varken niye geldik ki sizin kıytırık hastanenize diye burun kıvırarak, Haydarpaşa Numune Hastanesine gitmeye karar verdik....

Hay gitmez olaydık..!!!!

Yaaaa versene paşa paşa paranı özel hastaneye..Özel hisset kendini..Dimi ama? :))

İçeri girdiğimizde ne yapacağız diye danışman servisine danıştık uslu kızlar olarak.. Hasta kabul sırasına girmemiz gerekiyormuş..

Tamam..

Ama cahil kızlarız işte..!!!! Sıraya girince köşedeki sandalyeye, hasta ve ateşli kızımı oturtmak için sıradan ayrıldım ben..Allah beni ne biliyorsa öyle yapsın..

Geri döndüğümde sıraya alınmadım :)))

Valla sıradaydım diye ne kadar yemin de etsem kabul görmedi.. Arkadaki sarı saçlı , boyu ufak, çenesi kocaman ablayı susturmak ise mümkün olmadı.. Kötünün ne kadar çabuk yayıldığını, bir kez daha, bu gözler, şaşkınlıkla gördü..Bu durmadan kötü kötü söylenme öndeki gence sıçradı..

Kavganın sebebi artık biz değildik:))) İşin komiği artık seyirci olarak en dip köşede olayları seyrediyordum.. Bağırmalar ve küfürler..Oooofff..Oooooffff...

Görevliler geldi ve kavgaya son verdiler nihayet..

Neyse hasta kabul görevlisine kayıt yaptırabildik sonunda ..

Nereye gideceğiz diye sorduğumda, bana ilerde daha uzun bir sıranın olduğu muayene odasını gösterdiler.. Eh başa gelen çekilir dedik ve bu sefer sıraya girme konusunu daha ciddi ele aldık..Sıraya geçtim ve etrafıma barikat kurdum..Ben buradayım diye de ok işaretleri ile etrafımda bir çember yaptım..Biraz daha abartıp, acaba köpeğim bücür gibi işemem gerekir mi diye gözlerimi kocaman açmış bir deli gibi sallanırken , kızım beni okşayarak uyandırdı :

- Anne sakin ol, bak geçti geçti ,diyordu bir yandan..

Sonra ne mi oldu???

Muayeneden sonra sırasıyla şu sıralara girdik :)))

- akciğer röntgeni için radyoloji sırası
- Kan tahlili için laboratuar sırası
- sonuçları alma sırası
- sonuçları doktora göstermek için muayene odası sırası yeniden,
- ateş düşürücü iğne olması gerektiği için enjeksiyon sırası

Eve geldik..Kızım ateş düşürücü ile biraz kendine gelmişti ama annesinin durumu içler acısıydı..

Durmadan sıra sıra diye sayıklayan birini görürseniz yollarda;

o benim işte :))))

27 Haziran 2009 2-3 dakika 9 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    :)) GALİBA İLDEFA HASTANEYE GİDİYORSUNUZ VE BU BİR DEVLET HASTANESİ,BENDE BİR DEVLET HEKİMİ OLARAK SİZE ŞÖYLE BİR TAVSİYEDE BULUNAYIM ATEŞLİ HASTALIKLARDA VEDE BU ÇOCUKSA HEMEN ACİL KISMA GEÇİNİZ,BİDE İŞLEK BİR DEV.HASTANESİ SEÇMEYİNİZ GEÇMİŞ OLSUN:))

  • 15 yıl önce

    Sevgili Melike..

    Bahsedilen yer, Haydarpaşa Numune Hastahanesi Acil Servisi...

    Daha az işlek bir devlet hastahanesi bulmak konusuna gelince, var mı böyle bir yer İstanbul'da ??