Hatırlar mısın Yabancı - 1

Hatırlar mısın yabancı? Sahi nasıl yazmıştık biz bu masalı?
Hatırlamıyorsun değil mi?
Peki anlatmaya başlıyorum o halde iyi dinle.
Paşam biz seninle nette tanışmıştık. oysa aynı okuldaydık. Ve ben seni daha önce hiç farketmemiştim.
İlk konuşmamızı hatırlar mısın? bilmem ama, diğerlerinden vardı bir farkın! ve ben bunun farkındaydım.
Mesela hiç asılmadın bana. İlk o zaman dikkatimi çektin. Hatırlasana saaatlerce konuşurduk.
Peki ya ilk beyin fırtınasına ne dersin??
Evet bunu hatırladına eminim. Konusu aşktı hani. . Ben seçmiştim.
Bu gidişatı baştan belirledim belki de konuyla. Evet bunu bilerek yaptım.
Bana kızardın ya hiç mi sevmiyorsun? diye. Bir şeyler hissediyordum lakin ısmarlama aşk olmazdı!
Sırf o bir şeyler için adım atmaya korktum belki de. .Sen gitmiştin kırılmıştın bana bir kere. Emin olmak istedim hani bir şey beklersin ya? Bir şey hep eksiktir. Dediğim gibi:
''kolayıma gelmedin ama zoruma gittin'' içim bir buruk oldu. Oysa tuhaf değil mi bu kadar ağırıma gitmen? Bir kaç gün arayla bir şiir yazmıştın sen de.
İşte ben o zaman tamamladım o eksik parçayı. Evet herşey hazırdı artık! Aşık olacaktım sana!!
Bütün belirtiler başlamıstı evet ben aşıktım sana!!
Terlemeye başlamıştım, heyecandan ellerim titriyodu ve kalbim;
Ahhh..... O deliden bahsetmeyin bana heyecandan öyle hızlı atıyordu ki, eminim becerebilse tenimi delip çıkacaktı bedenimden. Ama dur bir dakika! Sahi bu olanları o bilmiyordu. .Yani ben burada offff düşüncesi bile çıldırtıyor! Ona aşık olacağım ve o bunu bilmeyecek!
Evet bir şeyler yapmam gerekti ama ne? Neden hemen gitti ki? Ben şimdi ona nasıl gel derim??
En yakın arkadasıyla konuşmaya karar verdim. Nasılsa ona yetiştireceğinden emindim. Ama basit insanlar gibi '' aramızı yap'' gibi saçma replikler hazır Bir gün iki gün . . . .
Yok hiç bir hareket yoktu. Nerde hata yapmıştım??
Beni bir kere daha şaşırtmıştı. . Artık emindim o farklıydı ve ben bunun farkındaydım!!. .

13 Haziran 2012 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    Güzel bir deneme, devamını merakla bekliyorum. Başarılar... Aşkın gerçek gidişhatını ve gelişmesini çok başarılı bir şekilde dökmüşsün kağıda... Sana katılıyorum güzel bir gövde gösterisi olmuş....Tebrikler....

  • 12 yıl önce

    teşekkür ederim.. devamını yakında yayınlayacağım.