Hatırlar mısın Yabancı - 2

Evet. Bu defa farklı bir yol denemem gerekti.
Bir bahane bulup konuşmaya kalktım. Kimin ahını aldım bilmiyorum ama bir yerde büyük konuşmuş olacağım ki, egomu bir yana bırakıp mesaj attım.
Sana bir isim sormuştum dedim ki nerden tanıyorsun?
Abi başka soru mu yok! Hayır kelime kıtlığın mı vardı! Niye bunu sordumsa artık!
Sakin olun daha delirmedim. Sadece biraz sonra aldığım cevap sizi de benim gibi şaşırtacak. .
Sizce ne demiş olabilir??
Iııımm ihtimalleri sıralayalım:
-Sana ne! olabilir
-Facebook'tan, ki yüzde 50 olabilir
-Akrabam. belki
Buna benzer dersiniz değil mi?? İşte öyle değil. Eleman ''eski sevgilim '' dedi.
Bu yıl gelmişti okula ama paşam hakkını vermek lazım hızlı çıktın sen. O an ki şok anını geçirmem kolay değildi. Bana ''ama''lar sayıyordu. Ama seni görünce...Ama sen...Ama artık... Biri de isabet etmez mi kafama? hiçbiri işlemedi içime. Zira ben hala niye o soruyu sordum diye kendime kızmakla meşguldüm.
Ama durun bu burda bitmezdi. Madem ben ona aşıktım, haketmeliydi beni. Yoksa ne farkım kalırdı öncekilerden?
Ben ki tutmuşum seni sevmişim be adam!
Senin aşkın bende hükümsüzdü. . Çünkü paşam;
Sen aşka aşık adamsın. Alışıksın sevmelere. .Canına yandığımın medeniyeti var ya! !
Hah! İşte o kahrolası sende öyle bir yer edinmiş ki.
Şayet olacaksam hayatın da benim ki 7.2 sallantıda giderdi.
O yüzden sevgilim, malzemeden çalmadan sevmelisin beni. .
Neyse konuyu dağıtmayalım sayın yabancı.
Seninle tekrar konuşuyorduk ya. . Ben başarmıştım ya. . Şimdilik sadece çekilip köşeme zafer çanlarımın sesini duymak istiyordum.
Ama rövanşını başka zamana bırakacaktım. Şimdi bu kadar şeyi düşünmek istemiyorum. .

14 Haziran 2012 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (1)
  • 12 yıl önce

    "Ama durun bu burda bitmezdi. Madem ben ona aşıktım, haketmeliydi beni." Şimdi tema asıl bu konu üzerinde dönerken yazarın bilinç altında yada konunun ince detaylarında da, sevilen hep kovalanır felsefesi güdülüyor galiba... Ama bu denemenin sonunu merak ediyorum, gerçekten mutlu bitmezse ve sevilen yine çekip giderse, suçlu mudur, yada seven bunu bile bile sevdiği için hak etmiş midir? Sedeleşmiş konu ama sürükleyiciliğinden pek bir şey yitirmemiş yine devamını merakla bekliyorum, Yalnız gerçek hayattan kesitler ise, yazdıkların sanırım hüsran görünüyor ufukta ama bakalım merakla bekliyorum ..... Tebrikler bence gayet başarılı bir deneme.....