Hava Durumu Nasıl Sunulur

Bazen en ciddi anlarda bir yazı düşer okurun gülümseyiş coğrafyasına. Toz olur gider tüm ciddiyeti acıların ve hiç geçmeyecekmiş gibi gelen monotonluğu yaşamın.

Yazı dünyamızda o kadar ciddiyiz ve o kadar kaptırmışız ki kendimizi sanat adına. Bazen bir bir gülümseyiş gerekiyor bize. Hele bir dost için bir nazire hükmünde ise, ?mal bulmuş mağribi gibi' sevindirik oluyoruz.

Aşagıda okuyacağınız alıntı, demek ki çok etkilemiş beni ve sarılmışım kaleme. Asla kızmayacağını bildiğim dostum, ağabeyim sevgili Çetin İmer ile isim benzerliğinden başka bir ilgisi olmayan, rahmetli Ersin İmer ile ilgili anekdot, bu günlük neşeniz olur umarım.
...

' ?Donsuz geceler dilerim '

TRT ekranlarının en ilginç hava durumu sunucularından biriydi Ersin İmer..

Hava sıcaklıklarının eksi derecelere düştüğü bir kış gecesi sunumunu bitirirken muzip bir gülümsemeyle "hepinize donsuz geceler dilerim sayın seyirciler" dedi ve o anda hayatı değişti.

Kurduğu bu cümle ertesi gün bütün gazetelere haber oldu. İmer, hava durumu sunuculuğundan alınıp masa başı bir göreve verildi. Başına gelen bu durumun üzüntüsüne kapılan İmer, felç geçirdi ve sonra da 61 yaşındayken hayata veda etti.

20 Nisan 2012 1-2 dakika 3 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar