Havada Aşk Kokusu Var

Daha biraz önce yağmur yağarken şimdi güneş açtı.Heryer ışıl ışıl.
Ağaçlar yıkandı,toprak yıkandı,etrafı mis gibi toprak kokusu sardı Tabiat ana, uykusundan uyanıyor.Şimdilik sabah mahmurluğu var üzerinde.Ağaçlar minik tomurcuklarla dolu,bitkiler utangaç dokunuşlarla kolaçan ediyor etrafı.tabiat ananın tamamen uyanıp kendine gelmesini bekliyorlar saygıyla.
Doğada herşey bir düzen içerisinde gerçekleşiyor.Yağmur toprağı ve havayı yumuşatarak başlıyor hazırlığa.Sonra Cemreler giriyor devreye birer hafta arayla.Önce havaya düşüyor cemre, havayı ısıtıyor,sonra toprağa ve en son suya..Cemreler tabiat ananın uyanma fişekleri.hani bazıları sabah kahvesini içmeden kendine gelemez ya bu cemrelerde Tabiat ananın sabah kahvesi.Çünkü cemrelerden sonra doğa coşuyor.Zaten erik ve badem ağacına bahane lazım çiçeklenmesi için.Hadi bakalım tut tutabilirsen bunları şimdi,Sonra sıraya girer diğer ağaçlar binbir çeşit koku ve renkle teşekkür edercesine doğaya..
İşte doğanın muhteşem uyanışı başlamıştır.Ne yöne bakacağını neyi koklayacağını şaşırır insan.Kelebekler,arılar, karıncalar ve bütün diğer canlılar da katılmıştır bahar dansına.Bu hafiflik ve telaşın enerjisi neşe olarak sarar insanı.
Baharda mutsuz insan yoktur.Bahar aşkların mevsimidir. Havada aşk kokusu var dedikleri baharın kokusudur.Eros en çok bu mevsimde atar kalplere oku ve ıskalamaz.Kışın elektik tellerine tüneyen kuşlar
ağaç dallarına geçerler keyifle..
Her mevsimin kendine özgü güzelliği var ama bahar başka.Ressamları binbir pozlarla ağırlarlar.Her çiçeğin böceğin resmini çekesin gelir.Bugün yakaladığın resmi yarın bulamazsın hemen değişir ve ,başka bakar kadranına,bazen bir çocuk masumluğunda ,bazende alabildiğine dişi..
Yani lafın kısası bahar aşktır,aşk ise bahar......





MART 2010

30 Mart 2010 1-2 dakika 13 denemesi var.
Yorumlar