Hayat bir Kumar..

Hayat bir kumar..
Evet öyle değil mi..
Sen nasıl düşünürsen düşün bencilce olucak ama bana göre kumar.Basit düşünürsek
Kazanmak ve kaybetmek üzerine kurulu.Bunu açarsak kazanırken kaybedenler olabildiği gibi,kaybederken de kazananlar var bu kumarda.Zar atmıyorsun,yanında senin kazanmanı isteyenler kadar,rakiplerin ve kaybetmeni isteyenler de var.Ve bu sırada durduramadığın akıp giden zaman.O ise sürekli kazanmakta onun kaybetmekle uzaktan yakından alakası yok.Bu yüzden biz oyuncularsa hep 1-0 yenik başlamak zorundayız .Şimdi yine durdum,bıraktım yazmayı ve tekrar düşündüm.Mademki kumar niye seçme hakkımız yok.İllaki oynamak zorunda mıyız?Ne bir teşvik eden nede vazgeçirmeye çalışan var.Oysaki olmasını isterdim.Bana anlatmalıydı iyi tarafını yada kötü taraflarını.Kalmamalıydım yapayalnız birbaşıma.Kaybetmeyi kimse istemez.Ve şimdi diyorum ki ben kaybetmeyi istiyorum.Çünkü ben kimse değilim.Biraz fazla mı iddialı oldu ne..Olsun öyle olsun.Dedim ve dediğimin arkasındayım.Bu belki karamsarlık belki de korkakça olabilir.Ben sadece kaybetmeyi seçtim hepsi bu.Mademki birileri kazanacak hayatta kazanmayı seçmiyorum o zaman.Seçmeyenlerde var benim gibi buna da inanıyorum.Kafanızı karıştırdım sanırım.Karışsın zaten çoğu zaman öyle olmuyor mu?Bir kez de benim yazdıklarımı okuduktan sonra karışsın.Kumar evet öyle veya böyle kumar.Şimdide diyebilirsin ki ne saçmalıyor bu ya.Evet belki de saçmalık.Her ne dersen de kabul et veya etme.Ben oynuyorum arkadaşım ol yada olma elbet birilerini bulacağım...

10 Mayıs 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar