Hayat Üzerine bir yazı

?'Çile ile yoğrulmuş bir hayatın olanları unutması nasıl zor ise benimde olanları görmezden gelip ses çıkarmamam bi o kadar zor,
Yapamam ben... Başlangıç ve bitiş denen uzun ve bi o kadar da Kısa bi hayatın içine sığmış olan hayatımın sıradan olay ve anlarla geçtiğini düşünüyorum.Kısır bir döngü farklılık yok çeşitlilik yok.
Bir boyuttan bakıyorum açıkcası... Belki saf belki enayice bi davranış benimkisi ama en güzel ve en temizi bu bence.Çünkü benim gibi düşünmeyen o kadar insan varki.Acıyorum ve Acınıyorum...
Acıyorum çünkü umarım bigün benim yaptığımı yapma fırsatı bulurlar ve bunun ne kadar huzur dolu bi duygu olduğunu çok geçmeden anlarlar.Acınıyorum çünkü ben onlara göre acınıcak halde olanım,anlamıyorlar beni ve anlamıyorum onları...
Aynı topraklar üzerinde Aynı milletten olmamıza rağmen farklı dili kullanıyoruz,bir milletin iki ayrı insanlarıyız biz.Belki fazla önemsemek denebilir belki de kimi hüsnü kuruntu diyodur benim için... Bilemem bildiğim tek şey var o da kendi bildiğimden başka bir şeyimin olmaması..

08 Nisan 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 15 yıl önce

    Daha guzel olabilirdi,hayat uzerine diye baslik gorunce sanki biraz daha farkli bir yazi bekledim.Saygilar...

  • 15 yıl önce

    güzel olmuş fakat bencede başlıgı yansıtmamış başlıgı okudugum zaman daha kapsamlı ve farklı bir yazı ummuştum ama yinede okunmaya deger😙😙😙