Hayata Dair Sorular
Nesef mi almak gerekir illa yaşamak için, oysa her nefes yaşama karşı atılan bir ok değil midir? Sona yaklaşılan yeni bir adım...
Peki ya ölmek, durması mıdır kalbin? Öyleyse cansız mıdır çiçekler, bitkiler! Kalbi kalp yapan içinde gezinen kan mıdır yoksa içini kemiren duygular mı?
Yaşamak mutluluk mudur yalnızca, eğer öyle değilse nedendir ölüme karşı onca çaba? Gülüyorsam mutluyum demek midir? Ruhum aykırılığından ötürü lanet edemez mi dudaklarıma bir ufak gülümseme için? Hep derler ya mutlu olmak için, başarı için şarttır acı çekmek. Önce sefasını çekip sonra sefasını sürmek...
Yok mu başka hal çaresi, her içten gülümseme için bir hançer mi sağlanmalı yüreğime? Güzel bir bahçeye giden yol dikensiz olamaz mı? Mutluluğun anahtarı mıdır 'aşk' ve fedakarlık mı gerekir illa? Aşkın kendisi nankör olamaz mı? Elle mi tutulmalı, gözle mi görülmeli sevilen insan bir hayale aşık olamaz mı?
Peki ya yıllar mı geçmeli sevenin sevdiğine hasret duyması için, yanındayken de sevdiği hasretinden kavrulamaz mı? Ayrı mı düşmeli gurbet için, yanyana duran iki kişi kendi içinde gurbet yaşayamaz mı?
Ne gerek var bunca soruya derde tasaya diyemez mi içtenlikle insan birazcık olsun, isterse vurdumduymaz olamaz mı?