hayat,hay-at

Önceleri küçüktüm hemde çok küçük.sonraları bişeyler değişti adına hayat dendi.hay-at, atamadım hayatın içindeki eklentileri tutunamadım hayatın enlerine kaldım öylece.bişeyler değişmeliydi susmayan fırtınalarıma.susmak en anlamlı bana.yapamadım hırslandım ,dellendim bir türlü susamadım.dalga geçer gibi susma sustukca sıra sana gelir dediler.meğer ne doğru bir sözmüş her sırt sıvazlayanın dediği kadar.sustuğum anlarda vurdular.ve artık susmak bana yakışmaz dedim.yeter Allah aşkına
geçen zaman ilaç oldu yaralarıma kabuk bağladı merhem oldu yanan canıma.hayat ben büyüdüm ve yaşlandım sen hala uğraşmaktasın benle dedim.hınh senide takmıyorum ya napacaksın bakalım bana.büyüdükce güçlendim büyüdükce sarıldım her geçen zamana.
Farkındamısın? bilmem ama ben çok değiştim be hayat....
Her değişmem gereken noktalarda sınrlarımı zorladım.zayıf düştüm ,yoruldum,sıkıldım ama asla nefes almaktan bıkmadım.Sense beni iteledin fırlattın canımı yaktın ben hiç uslanmadım.her an yakamdaydın.Her zulumde buda geçer dedim.geçtide yenisi gelse bile geçti.baktım ki acılar Hiçbir şeye şaşrımamamı sağlıyor, direncimi artırıyor hah! dedim hayatın oyunuda buymuş meğerse.hayat bir oyundan ibaretmiş sen bir oyunmuşsun.her atılan zara göre adım atmak gerekmiş attımda.Şimdi bana gelecek her engeli güçlükle atlatıyorum, içinden gülme seni öğrenmek satırlardaki kadar basit gelmedi...

Senin zarlarınla oyun oynamak zevkli sanma, bazen istekli ,bazen isteksiz oynuyorum..Dikkatimi çekti ama senin zarların hileli.Biliyorumki buda senin kedinin fare ile oynadığı oyun gibi sende benle oynuyorsun.Dikkat et kulak boynuzu geçer diyorum.Aldırmıyorsun ee sende haklısın..
hay-at attım işte bir adım daha hemde en alasından be hayat..
yaşa ve gör diyorum sanada nede olsa senin ilgi alanın.

02 Mart 2009 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (3)
  • hay-at attım bir adım daha hemde en alasından.yaşa ve gör diyorum sanada nede olsa senin ilgi alanın.

    kuzum benim canım bitanecik arkadaşım bu yazı bana okadar cok şey anlatıki.ve biliyorumki sende bu hayata atığın yeni adımında daha mutlu olcaksın emin ol buna....

  • 15 yıl önce

    Şimdi bana gelecek her engeli güçlükle atlatıyorum, içinden gülme

    [b]seni öğrenmek satırlardaki kadar basit gelmedi...[/b]

    👍👍👍😙 farkına varmak bu oyunun, acı ları da kucaklamayı öğretecek size..

    devam devam..:))

  • 15 yıl önce

    teşekkürler oya hanım👍 dediğim gibi satırlardaki kadar basit olmadı ama öğrendim çok şükür zor olsada😂tekrar teşekkürler.