Hayatın Gerçekleri ..
Hani bir an gelir,kendinle kavga edersin ya .. O zaman anlamak istemessin kim olduğunu,kim olmak istediğini. Ne kendi dediklerini dinlersin, ne de başkalarının .. Yaptığının doğru olduğunu düşündükçe herşeyden uzaklaşırsın farkında olmadan.
Ya da bir an gelir,unutmak istersin geçmişini .. Unutamayacağını kabullenmek her şeyden zor gelir. Geçmişte yaptığın hatalar,elinden kayıp giden insanlar ve daha bir çok şey. Şimdi kafanı nereye çevirsen sana geçmişi hatırlatacak anılar var. Duvarda,bastığın yerlerde hatta bazen hiç olmadık şeyler bile seni geçmişe sürükleyebilir.
Hatalar.. Hiç birinin telafisi olmadığını biliyorsun belkide ama sen kendini affetmekle meşgulsün,gururunu bir kalemde silip atabiliyorsun bazen. Her şeyi düşünmeden yapmaya başlıyorsun..
Sevdiğin insanlar.. Aslında hepsinin beş para etmeyeceğini içten içe kabul ediyorsun. Ama vazgeçtikten sonra.. Ama bazıları oluyor ki kalbini delip geçiyor adeta. O kalbin tamir edilmesi için yeni insanlar yetmiyor.
Hayat.. Herşeyden zor. Bir o kadar da oyun gibi geliyor sana bazen. Ama hayatla oynama sakın,kendinle oynamış olursun.. Kendini kandırarak yaşamak,yapacağın en büyük hata olur. Ömrün boyunca kendini affedemeyeceğin,ne gururunun ne de sevdiğin insanların seni kurtaramayacağı bir yanlış olur ..