Hayatın Şifreleri Sen Yok musun

Hepimiz nefes nefese bir koşturmaca içindeyiz.Zaman hızlandıkça ayak uydurmaktan öte zamanın önüne geçmeye çalışıyoruz.Kafesteki hamsterler gibi çarkın içinde dönerken çıkmazdayız haberimiz yok.Çizilmiş şablonlarda akışkan civa gibiyiz.Tam bir şeyler başardık hayatımızı yoluna koyduk bundan sonrası kolay derken civa kenara değip yön değiştiriyor,bu kez yeni telaşlar için koşturmacalar başlıyor.Hayatımız belki de hiç ummadığımız bir yöne doğru akıp gelişiyor..Biz bu yaşama adaptasyon aşamasındayken ruh ve beden işbirliği bozuluyor.Birbirlerine ayak uyduramıyorlar.Çünkü biz, bizi besleyen ayakta tutan ruhumuzu unutup beden olarak yaşamaya devam ediyoruz.Oysa içimize dönerek hayatın kaynağı olan derinlikleri yoklayarak, ruhumuzla beraber hareket etsek,hayata karşı daha dingin ,daha barışık olmaz mıyız?

Meksika'da İnka tapınaklarına çıkmak isteyen bir grup avrupalı arkeolog bir kaç yerli rehberle yola koyulurlar.Dağın tepesine giden uzun yolu kısa bir sürede yarılıyorlar.Aynı hızlı tempoda biraz daha yol aldıktan sonra yerliler kendi aralarında konuşup oturup beklemeye başlıyorlar.Tabii arkeologlar buna bir anlam veremiyorlar.Saatler sonra yerliler yine aralarında konuşup tekrar yola koyuluyorlar ve kısa sürede tepedeki muhteşem tapınaklara varıyorlar.Arkeologlardan biri yaşlı rehbere soruyor"Hiç anlayamadım neden saatlerce yolda oturup boş yere vakit kaybettik".Yaşlı rehber "kısa sürede çok yol aldık ruhlarımız bizden geride kaldı,oturup onların bize yetişmesini bekledik"diyor.

İşte hayatın şifresi burada ,onu çözmekte,düğümlemekte bizim elimizde.Herkesin kendine ait bir kişiliği karakteri vardır.Onu en iyi tanıyan yine biziz.Kendimizi daha iyi tanımak ve kişisel gelişimimizi tamamlamak adına benliğimizi ve ruhumuzu dinlemeli ,dinlendirmeli beklemeli ve birlikte hareket etmeliyiz ki önce kendi şifremizi sonra hayatın ve evrenin şifresini çözelim.Şifre çözmek puzzle yapmak gibi bir şey.Parçaları ufak ufak yerleştirdikçe bütüne ulaşırsın.Bir müddet sonra elin alışır gözü kapalı yaparsın.Mesela bazı şifreler rüyalarda gelir,bazıları da önce aklınıza gelir sonra başınıza.Rüyalarda gelen şifreler uyandığınız andaki enerjinizle bütünleşerek hayata geçer.Yani onu siz yorumunuzla yönlendirirsiniz.Hayrolsun tabiri buradan gelir, yani hayırlara vesile olsun..

Sadece rüya değildir enerjinizle bütünleşen.Sabah kalktınız kahvaltı hazırlarken tabak elinizden kaydı kırıldı, bak günüm kötü başladı akşama kadar bunun devamı gelir diye düşündüğünüz anda evren yaydığınız negatif enerjiyle bütünleşir kötü şeyler olacak beklentilerinize karşılık verir.Bu da şifredir.Herkesin şifre çözücüsü kendi içinde ,önce bulmak sonra kullanmak gerek.

26 Nisan 2011 2-3 dakika 13 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 13 yıl önce

    güne düşen güzelliği kutluyorum.

    içtenlikle kutladım.