Hayattan Sıkılınca mı Yoksa Kendinizden Sıkılınca mı Değişmek İstersiniz
Hayattan sıkılınca mı kendini değiştirmeye karar verir insan yoksa kendinden sıkıldığı için mi bu değişme isteği ? Bu konuyu düşünmek gerek aslında sıkıcı olanın hayat mı yoksa kendimiz mi olduğuna karar vermeliyiz . Düşününce yeni bir şeye başladığımız zaman hayat çok zevkli yaşanılası bir yer gibi gelir . Bir zaman sonra ?yani artık o şey bizim için sıradanlaşınca' yine hayatımız sıkıcı bir hal alır ve başka yenilikler peşine düşeriz .
Ben hep yeni şeyler arayışında oldum . Bir şeye bağlı olmaktansa değişik şeylerle uğraşmayı tercih ettim . Ya da şu şekilde söyleyeyim ; tek bir şeyde uzmanlaşmaktansa ?yapabileceğim' herşeyden biraz yapmayı tercih ettim . Sadece bir şeyle mutluysanız sadece onu yapın evet ama şöylesi daha mantıklı ; mutlu olduğunuz şeyi en çok yapmak geri kalanlardan azar azar bilgi edinmek , uğraşmak ya da her ne ise ..
Ben tek bir şeyle mutlu olamıyorum . Belki de problem bendedir . Bugün en sevdiğim şey resim yapmaksa yarın bambaşka bir şey . O nedenle psikolojim ne gerektirirse ona göre hareket ediyorum . Örneğin çoğu insanın giyim tarzı vardır . ?Onun tarzı bu' deriz . İşte ben giyimde de bu psikolojiye uygunluktan yanayım . Ruh halime göre giyinmeyi severim . Canım sıkkınken salaş bol şeyler giyerim ya da ne bileyim süslenir püslenir bambaşka bir hale bürünürüm . Bazense çok sıradan bir şekilde giyinir çıkarım .
Ne diyorsun kızım diyeceksiniz şimdi tabi .. Belki bu satıra gelmeden of deyip kapatmışsınızdır . Kısacası insan kendinden sıkıldığı için değişiklik arar . Hayat değil sıkıcı olan . Hayatın içinde bambaşka seçenekler sunuluyor önümüze . Biz tek düze yaşadığımız için bunları farkedemiyoruz .