Her Şey Buradan İbaret

Ölümleri bir başlangıç bilmemek gerekir aslında... Bitiştir o gün, geride kalan kalır. Lakin yaptıkların, yapamadıkların ve her şeyinle hapsolursun toprak altına ardından kemirilir bedenin günden güne.

Hayat başı ve sonu belli olmayan bir çizgidir. Ömür ise bu çizgi üzerinde bulunduğumuz her bir noktadır aslında. Bilinmezliklere inanmak bünyeyi rahatsız eder. Başı sonu belli bir ömre sahip çıkmak en makulüyken biz öncesini ararız ve öncesine bel bağladığımız gibi son noktadan sonrası içinde çok vakti yakarız bilinçsizce...

Bir yanımız sorgular kimi zaman ama gözün görmediği çözümler kabul görür çoğunlukla. Nesilden nesle akan fikirler ne kadar da kabul edilir gelir değil mi bizlere. Acizlik bundan başka hiçbir şey olamaz. Önümüze sunulanlara olan itimadımız ile inançlar oluştururuz kendimizce...

Her türlü gerçeği ile kaskatı, somut bir dünya gözlerimizin önündeyken biz soyut kavramlar üzerine hayat çizgisini şekillendirip, manalar çıkarırız. Oysa öyle soyut fikirler bize kelepçe vurup bizi yönlendiriyor ki, kuralları dışında hiçbir olaya şahitlik etmesek dahi, tüm gerçekleri bu fikirlere adayarak somut hayattan uzak, hayali gerçeklerle tutsak bir hayatı yaşıyoruz.Ne yazık.....

03 Ocak 2012 1-2 dakika 13 denemesi var.
Yorumlar