Herşeye Rağmen
Bir hayalden ötedir bir şey kurmak ve inşa etmek.Hatası ve telafisi olmayan güzel şeyler üretmek.Her zamankinden daha değişken bir şeylere sahip olabilmek.Aşka dair ne varsa asla ve acabaları bir, bir tüketmektir aslında sevebilmek.Birkaç kez yanılabilir insan.Denediği sürece doğruya ulaşabilir şayet!Birkaç engele, yaralara ve sızılara aldırmadan da yürüyebilir zamanla..Unutabilmek kadar alışmanın da zor olduğu şeyleri bir kareye sığdırabilir...Her şeye rağmen devam edebilmektir aslında aşkı yaşamak.Yaşanılan kadar anlam taşır sevgi sadakat.Umudu yarınlarda büyütebilmektir güvenmek. Birçok şey adına konuşabilmektir aslında ilerlemek. Gidilebilinen mesafe kadar eşlik eder aşk... Ötesine karışmadan kendini bertaraf edebilir bazen... Bazen telafisi olmayan kayıpları oynayabilir. Bilinmezleri oynarken film bitebilir ansızın! Son geldiğinde bir başlangıç yaratabilmektir veda edebilmek... Giden her şeye rağmen depreme inat tekrar kurabilmek değimlidir inşa etmek? Bir sürü kayba rağmen yaşamayı bilmektir ayakta kalmak... Cesaret ve inatla mücadele edebilmektir aslında! Yeni bir aşka açılan sayfaya yazık olmadan, tertemiz duygu ve hisler yaşatabilmektir daha fazlasına imrenerek, en çok özlenen şeyleri özleyebilmektir özlemek. Çok yalnız olduğunu sandığın anlarında anlayabilmektir sevilmeyi bilmek... Ve en çok da sevildiğini anladığın kadarıyla yetinebilmektir, Az da olsa birkaç söz senin için bir yere sığmayan şeylerin yerini almıştır çoktan... Ve en çok da duyabildiğin kadarıyla hak edebilmektir sevilmek... Bir şeyler sessiz kalmadığı sürece anlaşılabilir insan... Çünkü anlaşılabildiği kadar vardır!