Hiç birşey eskisi gibi olmayacak
Saat yine gece 04:00 olmuş ve yine yazacak birşeyler arıyor kalemim, aslında öyle çok birikmiş şey varki parmaklarımın ucunda önce hangi harften başlasam diye ooo piti piti oynuyorum:)))
Siz güldüğüme bakmayın bütün harflerde isyan var bugünlerde...
A=Acı B=Bunalım C=Ceza ve bla bla bla...
Neyin cezası bu neyin acısını çekiyorum şeklinde sorular sorarak bunalım takılıyorum...
Yine de yaşadıklarımdan mutlu oluyorum ya da mutlu olmak için dua ediyorum, belkide bu senaryoda bana verilen rolü çok iyi oynuyorum!!!
Aceba gerçekten her ruhun rolü farklı mı yoksa aynı rolleri çıkaran ruhlar var mı???
Varmıdır sahiden bu saatte benim gibi kalemi elinde birşeyler yazmaya çalışan biri???
Offf tamam sıkıldım artk bu labirentten 22 ayrı yılda yürüdüm, her birinde farklı şeylere ağladım...
Biraz düşününce yazdıklarım kadar yaşadıklarımda büyüdü anladım...
Hayallerimi eskisi gibi pamuk şeker de süslemiyo, tırnaklarımın arasına giren kanı kendim temizlemeye çalışıyorum ne yalan söylim annem kadar iyi temizleyemiyorum hep elime yüzüme bulaştırıyorum.....
Eski ağıtlarımı baş parmağımı emerek sustururdum, şimdi kalbim ağlıyo bi türlü işe yarar emziği bulamıyorum...
Evvel zamanda herşey paylaşılırdı...
Dostlarım bile eskisi gibi değil, ben ağlıyorum onlar bana kahkaha atıyor...
Ya Aşklar o yüce aşklar...
Saygı duyardık sevene şimdi kalpleri kurcalayıp kurcalayıp bi kenara atıyor aşıklar...
Yalan yoktu eskiden...
Dedem ''9. köyden kovulacağını bilsen yinede doğruyu söylemen gerekir'' derdi.
Ne yalan söylim alışmışım doğruya...
Ünlü bi yazar demişki.'' Ya korkak olup yalan söylemeyi becericeksin ya da Cesur olup dogruyu söylemeyi, ikisinide yapamıyorsan kayıpsın demektir.''
İyi demiş güzel demişte öyle cesurluk yok artık günümüzde Vur Kaç devri yaşanıyor erkeklerimizde..
Hani kızlarımız pek mi masum tartışılır....
Nerden açılıyor bu konular yaa anlamıyorum:)))
Bu yazıdan çıkaracağınız sonuç= Hiç birşey eskisi gibi olmayacak ve Kostümlerin altında Sağlam yüreklerin olmadığı anlaşılacak...