Hikaye (m)

Yağmur yine İstanbulu yıkıyorsun bu gece!!!
Düşen her damlada bir çamur siliyorsun kaldırımlardan... Peki yokmu yürekteki yarayı silecek bir damlan???
Yokmu beyinlerdeki ihaneti temizleyecek kadar gücün???
Herşey yolunda gibi aslında, Yanlız da değilim bu defa sevdiklerim yanımda... AMA ...
Eksik birşey olmalı mutlaka yoksa dökmem mürekkebi kağıda, yoksa uğraşmaz dilim harfleri toplayıp cümle kurmaya!!!
Eksik birşey var hala!!! AŞK MI ??? HAYAT MI ??? BEN MİYİM ??? Çözemedim daha ama eksik birşey var hala kıyılara köşelere gizlenmiş...
Belki güven eksikliği,,, Belki sevgi,,, Belki değer,,, Belki de aşk eksiktir karşı tarafta !!!

Durup dururken huzursuz oluyorum; Sanki birileri benden habersiz bir yerlerde gizli saklı birşeyler yaşıyormuş gibi ama göremiyorum, duyamıyorum hissediyorum sadece ve yanılmak istiyorum hissettiklerimde...

Kalbim sızlıyor bir anda; Sanki yürekteki aşka ihanet ediliyormuş gibi ama bilemiyorum yüreğim sızlıyor sadece ve yanılmak istiyorum sızılarımda...

Gözlerimden yaşlar geliyor bir anda; Sanki bir aşkın cenazesi kalkıyor yüreğimden ama göremiyorum ağlıyorum sadece ve yanılmak istiyorum gözyaşlarımda...

Bir anda korku kaplıyor içimi; Sanki sevgilimi yada çok sevdiğim birini kaybetmiş gibi ama yanılmak istiyorum kaybetmişliğimde...

Kötü bi senaryo yazıyor beynim bir anda; Sanki Hayatımın her yanını kötü rolü almış oyuncular kaplamış gibi ama yanılmak istiyorum senaryolarımda...

Kötü son olmamalı hayatımda,,,
Her ne kadar kötü düşünceye sahip olan insanlar var olsada yaşantımda yinede bir (EL) olmalı bana doğru uzanan ve mutlu sonla bitmeli HİKAYE (M)....

Yalanlarla örülmüş bir örtü olmamalı bedenimi sarmalayan, Çıplakta kalsam milyonlarcasının içinde güzeli ve özeli yansıtmalı HİKAYE(M) ve ben sonsuza dek giyebilmeliyim bu rolü gönlüme...

07 Haziran 2010 1-2 dakika 12 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar