Hoşça kal ...
Sıcak bir gün olmasına rağmen ben rüzgarın usulca yüzüme vuruşunu,görünmez damlaların dudaklarıma düşüşünü hissedebiliyorum..
Sessiz bir an olmasına rağmen ben çığlıklar,haykırışlar duyabiliyorum..
Yalnız olmamama rağmen ben kendimi bomboş bir sokakta hissediyorum ..
Sen beni ortada bıraktığında,hayat olması gereken düzende devam ediyordu.. Güçlü olduğumu kendime hissettirebiliyordum. Hatta bazen özlemiyordum seni .. Belki de unutmuştum yüzünün şeklini ..
Fakat bütün bunlar olurken sakinliğimin tek nedeni gereksiz bir bekleyiş içinde olmammış..
Gereksiz,çünkü ben senin gözünde sadece ?iyi bir arkadaş'tım..
Gereksiz,çünkü ben gözümü kaparken seni hayal ederdim,sen ise bambaşka şeyler..
Gereksiz,çünkü bir kere olsun dinlemedin haykırışlarımı..
Ben de sustum artık ..
İçime ata ata sadece kendimi üzdüm..
Bazen başardım unutmayı ..
Bazen başka gönüllere aldandım..
Ama sen ölümsüz aşkım,sen hiç bir zaman kalbimden ayrılmadın ..
Merak etme,ben ki hep aşık olmaya yemin etmiş bir kız,şimdi töbe ediyorum,böyle zor bir aşka adım atmam artık ..
Sorumlusu sen olsan da bütün bu karmaşanın,sen benim ?iyi bir arkadaş'ım olarak kalacaksın artık ..
Hoşça kal arkadaşım,bütün güzellikler seni bulsun sonunda..
Ama beni de unutma sakın,
Hatırlayıp gülümse arada sırada ...
buruk bir hoşçakal... umarım bir daha kimseye böyle hoşçakal demek zorunda kalmazsın...
güzeldi👍👍
Fakat bütün bunlar olurken sakinliğimin tek nedeni gereksiz bir bekleyiş içinde olmammış.. Gereksiz,çünkü ben senin gözünde sadece â??iyi bir arkadaş'tım.. Gereksiz,çünkü ben gözümü kaparken seni hayal ederdim,sen ise bambaşka şeyler.. Gereksiz,çünkü bir kere olsun dinlemedin haykırışlarımı.. Ben de sustum artık... ahh ahhh Yol arkadayım geldi aklıma... Yüreğine sağlık harika...