Hüzün Çeşmesi

'Aşağıda okuyacaklarınız bir aşk çıkmazında kırılan kalbin bir türlü kâra geçememiş onaylı muhasebe dökümüdür...Bu hikaye de suçlu veya haklı aramak yanılgıların en büyüğü olsa da cari açığı kapatmak adına en yüksek fatura bizatihi kalbime kesilmiştir... Aşkın çakma sevdalara başlayan özentiliğiyle ve bunun getirdikleriyle daha fazla uğraşmak rezillik hatta kepazeliktir... Düşünmedim sonunu evet... Şimdi rezilliğin alasını gözyaşlarımla boğularak yaşıyorum... Ağlayın şimdi gözlerim durmayın! Bu aşkın ardından payınıza düşen gözyaşıdır sadece....'


'AŞK YALNIZ BANA YAKIŞTI'

Bu ilk yıkımın değildi, anladım ki sonda olmayacak. Gönül evime verdiğin hasarı dünyanın en iyi sigorta şirketi bile karşılayamaz....



Doyasıya gül haydi, kahkahalar at, çekiliyorum yolundan aşkından ölecek olsam dahi çıkmayacağım karşına....'

Lanetler yağdırıyorum şimdi Leyla oluşuma; aşk bana uygun bir libastı ve çok ta yakışmıştı tenime kırmızı rengi... Ben Leyla olmasına oldum da sen Mecnun olamadın...Aşk iki kişilikti... Oysa yükü hep ben sırtladım tek başıma...Ve aşk sadece bana yakıştı.......




'YÜREĞİM KANIYOR"


Sayısal okumadım ben, hiçbir zaman da sayısalım iyi olmadı. hesaplarla yaşamak asla bana göre değildi..
Bu aşka baş koyarken de hesapsız çıktım yola silahım yoktu, savunmam ise sevdamdı yalnızca... Biliyordum ki aşk hesapsız yaşanırdı yarın korkusu taşımazdı... Aşkın daima bugünü vardı...

Ahh anne! Neden aşkın milenyum versiyonunu anlatmadın bana? Bak ben senin gençlik yıllarını, 70' lerı yaşıyorum.. Sevdam değer görmedi şimdinin aşk rindlerinde....Yüreğim kanıyor anne.... Bir tamponluk aşk üfle bana...

Kırdılar, parçalara ayırdılar beni anne, talan ettiler, bana dair ne varsa... Atıyor dediğim kalbimin cenazesi var... Bir dua anne... Sadece bir anne duası..... Aminleri sonraya saklı.....

'AŞK KAYBETTİ'


Gönlümün hırsızı, uğruna kendimi hiçe saydığım adam! Ben hep senin(d)im ama sen hiçbir zaman benim olmadın...Şimdi. kırılan kalbimi ve yerin dibine soktuğun gururumu alarak uzaklaşıyorum ardından...Bil ki ne bedduam olacak sana ne de öfkem...

Öyle aciz duruma düştüm ki aşkının karşısında öfke nöbeti bile tutamıyorum artık...şimdi hesabın yalnız Allah'la...
Çıkardım üzerimden kırmızıları giydim siyahları...Sen kazandın, ben kaybettim ... AŞK kaybetti...



Aşk senin için hep bir oyundu..... Ama.....


BEN ARTIK SENİN OYUNCAĞIN DEĞİLİM....






(Sen benim HER ŞEYİMDİN ama bütün çabalarıma rağmen senin HİÇ BİR ŞEYİN olamadım....Aramıza ördüğün duvarları yıkamadım... Senden değil sevgili(m) ben kendimden geçtim...Şimdi ne yazarsam yazayım yaşadığım cehennemi anlayamazsın sen...)



haziran 2008

04 Nisan 2013 2-3 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar