hüzünümün yüzü
hüsranlar bırakmazdı peşimi her tanıdığımı kendim gibi bilirdim belkide bundandı aldanışlarım ... yakarışlarımı duyan olmazdı kendime kalırdım geceler boyu yalnızlıkla dertleşip ağlardım herkesten daha sadıktı yalnızlığım bana bir tek o terketmedi beni hep yanımda olan yalnızlığımdı... bir aşk istedim derinlerden bir sevgi istedim ötelerden bi dostluk istedim ölümüne değil sonsuza dek devam eden belki haykırışlarım boşa çıktı ama tek bir kazancım oldu geçmişimden ... yediğim vurgunlardan kazandığım tecrübeler ... aynı hataları yapmam bir daha ... artık uymam şeytanın fısıltılarına... artık inanmam sahte göz boyamalarına ... bitmedim ben daha tükenmedim yılgınlık yakışmaz bana ...güçlü olmak benim eserim olsun ... ayakta durmak sancılarımı saklamak olsun kendi acımı kendim yaşamalıyım dışarıya yansıtmamalıyım bu hayat benim olsun ve terketmeliyim buraları yepyeni bir yol çizmeliyim ne de olsa acılar benim ve son olarak hüzünümün yüzünü artık güldürmeliyim...
Umutların bittiğini düşündüğün anda Yeni yollar araman çıkış kapılarında Güzel düşüncelerini anlattın okurlara Eline sağlık devam et her defasında
ifadeleniş biçimi güzel ancak paragraf açılmamış hiç yazıda noktalama işaretleri yok bir de hüzünümü yerine hüznümü derseniz ses uyumu daha güzel olur kanısındayım tebrikler.
Sevdiğim sensiz baharı yok bu güzün Haydi gel bir parça sevde bitsin bu hüzün
Anlatım güzel vurgu ifade gücü kuvvetli bir yazı ..Naile Hocamın söyledikleri dikkate alırsa Gülcan çok başarılı eserlere imza atar
tebrikler...hoşgeldin bu arada (:
cok anlamli bi calisma sizi tebrik ederim👍
tebrıkler cok guzel olmus yuregıne saglık