Huzura Kavusmak

Neden sürekli ondan bahsediyorsun?
- Sanırım gözleriyle ilgili birsey yada belki gülüsüyle.

Peki ya kendisi?
- Nee.

Tüm manzaraya bakmayı denedin mi?
- Ne demek bu.

Bir resim bazı parcalarından daha fazladır. Tek basına bir inek sadece bir inektir. Tek basına bir ova sadece cimenler ve ciceklerdir, ve agacların tepesinde yükselen günes sadece bir ısıktır.
Ama sen hepsini bir araya getirince bir mucize haline gelebilirler.

- Söylediklerini o an gercekten anlamamıstım.

Taki bir agacın tepesine cıkana kadar."Bir kediyi kurtarıyordum."
Cok yukardaydı. Hic cıkamadıgım kadar cıktım ve yukarı tırmandıkca manzaradan daha cok etkilendim.

Rüzgarın ne kadar muhtesem koktugunu fark ettim. Adeta günes ısıgı ve cimenlik kokuyordu.
İcime cekmekten kendimi alamadım oysaki cigerlerime aldıgım en güzel kokuyla doldurmustum.
Burası benim dünyaya dısarıdan bakabildigim bi yerdi.

Bazı günler batan günes mor ve pembeye, bazı günler ufuktaki bulutları atese veren alev alev turuncuya dönüsüyordu.

Oysa anlamıstım, bir gün batımlarından birinde arkadasımın bütün parcalarından büyük oldugu fikri kafamdan kalbime gecmisti. Adeta bir ressamın tuvalinde, kendini huzur icinde bulması gibi.



20-Nisan

23 Nisan 2011 1-2 dakika 13 denemesi var.
Yorumlar