İki kelime
Kimseye söyleyemem hala seni sevdiğimi.. Onlar gerçek aşkı bilmedikleri için sıkılıyorlar anlattıklarımdan .. Ama hepsi biliyor ki ben bir tek sana bağlandım bu kadar.. Bir tek seni sevdim deliler gibi.
Ne pahasına olursa olsun sana haykırmak istedim şu iki kelimeyi ama sevmeyeceğini bile bile direnemezdim. Artık dilim söyletmiyor seni sevdiğimi .. Kalbim bile bir dengesizlik içinde,şaştı kaldı bu halime belkide .. Her ne yaşanırsa yaşansın bu yürek senden uzakta kalamıyor,senden başka kimseyi sevemiyor işte.
Bir duvar ördün önüme.. Bu duvarı aşmak mümkün olamadı işte hiçbir zaman.. Şimdi o duvarları yıkıp geçebileceğimi düşünürken senin o duvarın ardında olmadığını kabullenemiyorum.
Geçmişe dair ne varsa attım,yaktım hepsini.. Bir seni atamadım kalbimden.. Her geçen gün kendime seni unutacağıma söz verirken gözlerimden akan yaşların adını koyamaz oldum.. Ben hala seviyor olamam seni..
Sen benim yasak aşkımdın,hep öyle kalacaksın.. Gerçek aşkı yaşadım,çok acı vericiydi ama aşkın ne olduğunu sende öğrendim ben.
Şimdi ne başkasını sevebilirim ne de yerini doldurabilirim.
Bu kalp senin için atmaktan vazgeçtiği gün ben kendimden vazgeçerim..
Son iki kelimem var sana,
Seni seviyorum,anlasana ..