İnadına...

bazen kafamızı olmuycak sorunlara takarız,saçma sapan sorunlara ve sanki bu sorun dünyaki en büyük sıkıntımızmış gibi düşünürüz...Bazen ölmeyi düşünürüz,ne saçma..! Fakat o sırada mantığımızı kullanamayız..Bir gece boyunca ağlarız,kendimize zarar veririz..hayata küseriz,sırf saçma bir nedenden dolayı..oysa biliriz bazen çok küçük bir sorun olduğunu fakat dedim ya o anda mantıklı düşünemeyiz..
insanlar bize birşeyler söyler dinlemeyiz,dinlemek istemeyiz..oysa onlar haklıdırlar o zaman..dinlemek gerekir..
Ama bu mümkün olmaz,insanların sözlerini ciddiye almayız o anda,çünkü biz hep haklıyızdır..."beni anlamıyorsun" deriz..oysa o anlıyordur hep sizi.. bazen kafamızdaki o sorunun içindeyken,kimse olmasın isteriz sadece biz...bu sorun ne olursa olsun biticektir bir gün..ama biz bunun farkında olamayız o anda..tek düşündüğümüz o sorundur,ve tek yaptığımız kendimizi üzmektir..Oysa bazı şeyleri kafamıza takmamız gerekir..bu bazen bir kişinin söylediği sözdür,bazen ise giden bir sevgilidir..
her iki durumda olumsuzdur...Fakat bizler üzelerek ve canımızı sıkarak,ağlayarak gecelerce,sadece onları sevindirmiş oluruz..Oysa vakit Çoktur ve ....
Ve,insanın karşısına daha birçok sorun çıkacaktır,hayat bir sınavdır birçok soruları var...evet belki kime göre doğrudur bu sorular belli olmaz ama ...bir cevabı mutlaka vardır..,ve daha yolun başındayız,küçücük sorunları kendimize dert edip,o en değerli şeyii..zamanı ve kendimizi üzmeye hiç gerek yoktur...,bunu ben diyorum fakat bazen bende küçücük sorunları kafama takıp gecelerce ağlayabiliyorum ama sabaha geçiyo,fakat sabah kalktığım şişmiş gözlerle berbat gözüküyorum,ve nihayetinde insan ne yaparsa kendi yapıyor..sadece kendine...
Her şey olur,her şey geçer ben buna inanıyorum...
üzülmek,ağlamak belki gecelerce...çözüm değil..
bak zaman akıyor,ve bu çok dğerli..çünkü o giderse bir daha geri dönüşü olmaz...
küçük sorunları kafamıza takıp,kendimizi üzmemize ve başkalarını sevindirmeye izin vermeyelim..
bizim rahatlığımız başkalarını rahatsız etsin..
ve biliyoruz ki hayatta karşımıza her şey çıkabilir..
Ama inadına mutlu olmalıyız..
inaDına..

05 Şubat 2010 2-3 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar