İnsanlar

İnsanlar,
Ne istediklerini bilmeyenler,
bildiklerini isteyemeyenler
istekleri bitmeyenler
kendini düşünenler
başkalarını düşünürken kendini unutanlar
başkalarını sırtında taşıyanlar
başkasının sırtından inmeyenler
neden dünyada olduğunu bilmeyenler
neden dünyada olduğunu düşünmek istemeyenler
sevmesini bilmeyenler
sevipte sevilemeyenler
sevdiğini aldatanlar
aldatılıp ta aldatamayanlar
insan çeşitlerini yazmaya çalıştım ama sanırım saymakla bitmez.. dünyada bir sürü insan var ama hepsi çeşit çeşit,ben şöyle ayırmak isterim;neden bu hayatta olduğunu bilenler,,bilmeyenler,,düşünmek istemeyenler..sizleri bilmem ama bence çoğunluğu neden dünyada olduğunu düşünmek istemiyorlar.neden dünyada olduklarını düşünürseler ,bir gün öleceklerini de düşünürler ve ölümden de korkarlar.insanlar öleceğini bile bile yaşamak zorunda olan varlıklardır..eğer neden var olduğumuzu düşünebilirsek ve bu dünya daki ömür tarlamıza birşeyler ekebilirsek,sulayabilirsek inanın ki öldüğümüzde bu ekinlerimizin mahsülünü toplayabiliriz.O zaman ölümden de korkmayız.eğer ki hiç bir şey ekmezsek bu tarlaya,tarlamız kuraklaşır ve hasat zamanı geldiğinde ne kadar sulamak ,ekmek istesek bile yapamayız..çünkü bütün sular kurumuş olacak.Bu dünya geri dönüşü olmayan bir dünya.isteyen bu tarlayı eksin,isteyen bu tarlayı ekmeden çeksin gitsin...

17 Ağustos 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    Bu dünya geri dönüşü olmayan bir dünya.isteyen bu tarlayı eksin,isteyen bu tarlayı ekmeden çeksin gitsin...

    Ektiğini biçtiğin dünya. Büyüklerimiz her zaman "yalan dünya " derlerdi. Bu sözün anlamını büyüdükçe daha iyi anlıyorum.

    Teşekkürler