İnsanlık Kötü Kokar mıydı ki

‎Tek başına oturuyordun o koltuklarda otobüsün tıka basa dolu olmasına rağmen...Hemen farkettim seni dayı...İçinin burukluğunu,neden aynadan dışarı baktığını farkettim...Belliydi bu insan diyemeyeceğim 'insan görünümlü'lerin seni kırdığı...Ne eksiğin vardı ki onlardan dayı,neden böyle hor görüyorlardı seni?Aslında belliydi eksiklerin.Ayaklarında bizimkiler gibi süper ayakkabılar yoktu,en azından ayaklarını tamamen koruyabilecek durumda olan...Yoktu üstünde güzel bir pantolon.Montun desem naylondan derme çatma birşeydi...Kim bilir kaç günden beri kesilmeyen sakalların...Saçlarına karışmış...Yağlı mı yağlı,bakımsız mı bakımsız tel tel ayrılmış uzun,ince saçların...Eksiğin çoktu be dayı bizden...Ayakta durma pahasına yanına oturmamalarının sebebi çoktu be dayı...Ha birde 'karizma çizilir' diye taşımadığımız büyük ihtimal içinde yemek olan poşetin vardı elinde...

Yanına oturdum diye sevindin değil mi dayı?Konuşmasak da hoşbulduk!!!.Bana baktığını farketmedim değil...Farkettim!Kendim için değil,o insan görünümlüler için değil,senin için oturdum yanına...İnsanlık için oturdum dayı...Bakışların sanki insanlarla konuşmayalı uzun süre olduğunu söyledi bana,anlayana.Beni oğlum diye bağrına basacaksın zannettim bir an...Sadece senin baktığın yoktu bana,o insan görünümlüler de bakıyordu...Aaa nasıl oturdu,ne yaptı gibisinden bakışmalar atıyorlardı...

----Sende o kadar eksik şey olmasına rağmen onlarda da senden çok daha önemli eksikler vardı dayı...Hayatın oyununu görüpte kaç kişi senin gibi ayakta durabilirdi ki?Hem senin o yemyeşil,çayır gibi gözlerine kaçı sahipti?O bir şey anlatırmış gibi anlamlı bakışların hangi birinde vardı?...Kaç kişi insan olma vasfına sahipti ki?

----Güzel kokuyordun dayı...Güzel...İnsanlık kötü kokar mıydı ki ???

24 Nisan 2012 1-2 dakika 3 denemesi var.
Yorumlar