İrşâd Heyeti

Yeni isimleri, bu!

Âkillik yaramadı. Ya da yaşanan tepkiler üzerine başka bir âkil tarafından isimleri değiştirildi. Aklillerin adı, oldu mürşid.

İrşâd; Diyanet İşleri Başkanlığı açıklamalarına göre: 'Müslümanlara doğru yolu göstermek ve onları dinî görevleri hakkında aydınlatmak' tır.
Yani, bu açıklamaya göre ülkemizde Müslümanlar doğru yolda değil. Bu nedenle onları irşad edecek birileri lazım. 'Hepimiz Ermeniyiz, Türkler 1.5 milyon Ermeni'yi katletti' falan diyenlere laf yok. Onların irşâda, mürşide ihtiyaçları yok. Hele hele Bebek katili ve dağdaki kopilleri için aslâ....
Bu İRŞAD HEYETİ, bugüne kadar olduğu gibi Türk düşmanları tarafından davul-zurna ve zılgıtlarla; 'Ne Mutlu Türküm Diyene!' mefkûresine sarılanlar tarafından da yuhalarla karşılanmayacak artık. Çünkü; Müslümanlara bile doğru yolu göstermekle mükellef olan bu heyet, kutsanmış, tütsülenmiştir. İlahîlerle, dualarla, bendirlerle karşılanmaları gerekir.

***

Allah'ım. Yüce Rabb'im! Ne günlere kaldık...
? Türkler 1.5 milyon Ermeninin katilidir diyen ermeni lobisinin avukatı,
? O bayrağı (Türk Bayrağı'nı kastediyor) her yerde görmek istemiyoruz, cebinize koyun diyen,
? Artık Türk Bayrağı'nın adı da değişmelidir diyen,
? Türkiye eyaletlere bölünmelidir diyen,
? Apo serbest bırakılmalıdır diyen sözde istatistikçi,
? Şarkı söyleyen, filmlerde oynayan, (yalakalıkta zirve yapmış) köşe yazarları hep mürşid.

Ülkenin geri kalanı irşda aç, cahil bir güruh... Yukarıdakiler (canileri, teröristleri bırakıp) bizden barış isteyenler, biz barışa karşı (!) olanlar...

***

Velhasıl, tüm bu akiller artık Mürşid... Bir anlamda kılavuz, yol gösterici.
Uzatmadan, Atasözlerimizin tesirine de güvenerek sonlandıralım yazımızı.

Aman! Kılavuzu karga olanın...................................................................

10 Mayıs 2013 1-2 dakika 15 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 11 yıl önce

    Son cümleyi biz tamamlayalım Esat Hocam. Kılavuzu Karga Olanın Burnu ''Bebek Katilinin (B) si Os....tan Teyyare'nin (O)'su, Kahpe'nin (K)'sı ndan kurtulmaz diyelim. Varolun....👍