İyi Geceler Sevgilim
Dönme sevgilim saat epeyce geç oldu...
Bu gecede uğrama düşlerime mümkünse,
Yarını bekleriz sevgilim, uyumam gerekli görmüyormusun gözlerim soldu...
Kapıyorum sevgilim gözlerimi rüyamdasın sen üzülme,
Kaldığın yerde rahatmısın sevgilim? Rahat uyuyabiliyormusun?
Çağır gelirim ama sen gelme sevgilim alıştı bu ev sensizliğe...
Alıştı buz dolabım boş kalmaya hatta fişini bile çektim...
Niye biliyormusun? Elimi bile görmek istemıyor artık bir yumurta çıkarmak için işkence ediyorum dolaba...
Seni istiyor oda sevgilim ama dönme, dışardan söylerim ben yemeğimi sen rahat ol yerinde,
Geçen gün çay demlemek istedim tavşan kanı gibi oldu sevgilim,
Çünkü alıştım artık sensizliğe ve sessizliğime...Çok iyi yapıyorum herşeyi...
Bir hafta önce zile biri bastı çok şaşırdım, annen gelmişti bitanem,
Elini uzattı bana nasılsın oğlum diyerek sırtımı sıvazladı...
Ellerini annenden almışsın biliyormusun sevgilim aynı sen gibiydi,
İyiyim makbule hanım teyzecim sen nasılsın diyerek cevap verdim.
Dudaklarımdan iyiyim lafı cıktığında neden yalan söyluyorsun demek gelmiş içinden,
Eve davet ettim geldi evin halini gördü o kadar çok üzüldü ki,
Üzülme teyzecim kızınız gelir biradan toplar evi dedim, gülümsedi...
Kendine iyi bak oğlum bir ihtiyacın olduğunda söylersin bana dedi ve gitti...
Ne kadar çok sevindim anlatamam sana sevgilim annen gelmişti benim evime yani bizim evimize...
Herneyse işte özledim seni ben sevgilim, pijaman hala yatağımızın yanında son bıraktığın gibi duruyor,
Hadi gelde giy artık onları sana çok yakışıyor senden başka kimseye yakıştıramıyorum bunları,
Sokağa çıkmak istedim o kadar yabancıydı ki sokaklar bana oysaki 20 yıldır hep ordayım...
Sensiz hiç kimsenin sözleri çekilmiyor sevgilim, garip bi bakış var üzerimde her zaman,
Ne yaptımda böyle bakıyorlar bana acıyormuş gibi, alt tarafı sokağa cıkmak istemiştim,
Sanırım beni evden dışarda istemıyorlar, koşturarak girdim eve ve kapadım kendimi...
Anneni aradım o gün, yerini söylermisiniz bana dedim...
Herşeyi iste bunu isteme oğlum, bırak kızım rahat uyusun dedi bana, anlamamıştım...
Ne olurdu sanki kızınız beni görse, bende toprağını okşasam dedim sinyal kesilmiş olmalı bitti görüşmemiz...
Sanırım güvenmiyorlar bana sevgilim, seni oradan çıkarıcam sanıyorlar ne kadar komik değilmi,
Aslında düşünmedim değil ama yapamam sevgilim o halini görsem dayanamam ben..
Sabah öyle güzel uyanıyorum ki sanki sen yanımdaymışsın gibi...
Hani bir oyuncağın vardı senin yokluğumda buna sarılıp uyursun demiştim...
Kokun onun üstüne sinmiş o kadar güzel uyuyorum ki, sanki sen yanımdasın sanki sen sarılıyormuşsun gibi...
Her neyse sevgilim benim bu halim ne olucak bilmiyorum bu yüzden odamın ortasına bir ip bağladım...
Kurdale gibi sanki, böyle uzun bir yol gibi duruyordu sevgilim...
İpin sonunda ise yuvarlak bir halka ve düğümlü.. Sana ulaşıcağım yolu gösteriyormuş gibi...
Hani boynuma öyle bir atlardın ya sanki boynum kırılıcakmış gibi,
Şuan o durumdayım, senin atlamanı beklıyorum sevgilim,
Halkayı boynuma geçirdim senin gibi olmasada sarıyor yinede sevgilim...
Uyumadan bilmeni istiyorum bitanem hiç şüpen olmasın ki rüyamda yanına gelicem...
O rüyadan ise hiç uyanmayacağım, hep beraber olucaz...
Neyse sevgilim uyuyorum ben iyi geceler beş dakika sonra görüşmek üzere....