İyi ki varsın iyi ki tanıdım seni
Adı konulmuş aşklar yaşadıkda ne oldu bu zamana kadar?Beraber zamanlar geçirdikde ne oldu?Hangimiz aşkı yaşadıkta dolaşmadık yağmurun altında sevdiğimizle?Hangimiz başbaşa bir aşk filmi izleyip,başroldeki kızı ve erkeği kendimize benzetmedik ki?Hangi aşık var ki sımsıkı sarılmamış sevdiğine ve hangi aşık varki doya doya öpüp,koklamamış saçlarını,hangi aşık varki sevdiğinin gözleri üzerine yazmamış şiir?Ulu orta aşklar yaşadıkta ne oldu sanki.Ne oldu sensiz yaşayamam,sensiz yarım kalırım diye başlayan binlerce acı saklayan sözcüklere?Pekiya ne oldu o bitmez denen aşklarımıza?Hangi aşık kavuştu sevdiğine ve hangi aşk mutlu sonla bitti?Mutlu sonla biten aşk o kadar azki...Ne kaldı peki elimize biten aşklardan ne düştü payımıza?Acı acı ve yine acı.Adı konulmamalı bence yaşananların.Aşk denmemeli yaşanan şeye.Her aşk birgün mahkum bence bitmeye.Payıma düşen acılar acıtmıyor artık canımı.Seninle birlikte adını koymadığım,koymak istemediğim duygular yaşamayı öğrendim ben.Zamanı akışına bıraktım artık,plan yapmıyor,hayal gürmüyorum gelecek günler için.Adına aşk demeye korkuyorum.Hep kaybetmedik mi adına aşk dediklerimizi?Sadece inanmalı insan,istediği şeyin ne olduğunu bilip yürekten inanmalı.Hayat bigün verecektir inandığımızı.Sadece yaşamak istiyorum seni,sesini duymak,sesinle mutlu olmak.Hayatının biryerinde yerim olsun istiyorum,ama sende adını koyma bana hissettiklerinin,ne dersen de ama aşk demen benim adıma aşklar bitmeye mahkum.Bırak o bakamadığım gözlerin hep hayalimde kalsın...İYİKİ TANIDIM SENİ İYİKİ VARSIN...
Vaybe ! Çok güzeldi şairem işlemişsin ilmik ilmik dizelerin koynuna hüznü...
Sevgiler, saygılar