İyi ki varsınız....
Bazı günler o kadar sıkılırız ki, birileriyle konuşmak ister canımız. Bu kişi eşimiz, kardeşimiz, arkadaşımız,dostumuz veya çocuklarımız da olabilir...Önemli olan o kişinin bizi dinleyip dinlemediğidir...Paylaştıklarımıza yapılan yorumlardır...Konuştukça rahatlarız... İçimiz açılır. Ne güzel bir şeydir seni ciddiye alıp dinleyen birisinin olması. Ne güzel bir şeydir halini arz edebileceğin birisinin olması.
Bazı kişiler de okumakla-yazmakla sıkıntısını atar. Tabi ne kadar atabilir,tartışılır..
Ben hem okumayı, hem yazmayı, hem de konuşmayı ve paylaşmayı seven birisiyim...Sıkıntımı bir şekilde atmaya çalışırım. İçimde ne varsa paylaşırım. Kişi de ayırmam. Bu eşim,
çocuklarım veya herhangi bir arkadaşım olabilir. Bir insanın berberi, dişçisi ve psikologu olmalı diye düşünüyorum. Hele insanlar birbirine psikologluk yapabilirse çok güzel olur aslında ama şu zamanda öyle iyi niyetli insanlar yok. Yine de kendi iyi niyetli olan birisinin karşısında kötü niyetli birisinin barınabileceğini düşünmüyorum. Ben çok kötü şartlarda yetişmiş birisi olarak her zaman kendimi dinleyen eş,dost buldum. Her zaman sevmeyi ve sevilmeyi başardığıma inanıyorum. Her ne kadar yazılarım veya şiirlerim hüzünlü de olsa üzüntülerimi kısa sürede atlatmayı bildim. Elbette her insanın hayatı dört dörtlük değil. İnişli çıkışlı dönemleri mutlaka vardır. Bu dönemleri en zararsız şekilde atlatmak çok önemlidir. Bu dönemler yalnız başına atlatılamaz. Belki şiddeti büyük olabilir. Bir insanın bu dönemlerini atlatırken yanında olan insanlar gerçek dostları ve gerçek ailesi gibidir. Ben de bu dönemlerimi gerçek ailem gibi gördüğüm arkadaşlarımın ve ailemin sayesinde zararsız atlatmaya çalıştım. Başardım da. Her seferinde düşüncelerimi ve sıkıntılarımı paylaştığım kişilere iyi ki varsınız dedim. Teşekkürlerimi bizzat bildirdim.
Bende siz arkadaşlarıma sesleniyorum. Sakın ha sıkıntılarınızı kendinize dert etmeyin. Mutlaka paylaşın. Paylaşmanın bir sürü yolu yöntemi var. Eminim herkesin gerçek dostları da vardır. Aslında en güzel paylaşım yazmak diye düşünüyorum. Belki de bildiğiniz şeyler bu yazdıklarım. Sakın ha beni kınamayın arkadaşlarım. Şu an şu yazıyı yazarken bile çok rahatladığımı hissediyorum. Belki bu yazımı okuyan küçük yaştaki kardeşlerim kendilerine ders çıkarır düşüncesindeyim. Hayat bir paylaşım demektir.
Buradan yazılarımı ve şiirlerimi okuyan arkadaşlara sesleniyorum..
Yazılarıma ve şiirlerime karşılık yazmış olduğunuz yorumlarınız ve eleştirileriniz için hepinize çok teşekkür ediyorum..
İYİ Kİ VARSINIZ....
SİZ BUGÜN HERHANGİ BİRİSİNE ''İYİ Kİ VARSIN'' DEDİNİZ Mİ?
Aslında en güzel paylaşım yazmak diye düşünüyorum. Belki de bildiğiniz şeyler bu yazdıklarım. Sakın ha beni kınamayın arkadaşlarım. Şu an şu yazıyı yazarken bile çok rahatladığımı hissediyorum. Belki bu yazımı okuyan küçük yaştaki kardeşlerim kendilerine ders çıkarır düşüncesindeyim. Hayat bir paylaşım demektir
Yüreğine sağlık dost.Ne güzel anlatmışsınız...Evet sanırım bizler paylaşmayı yazarak yapıyor ve dertlerimize ortak olmuş oluyoruz...
Teşekkürler Sıdıka hanım...