Iyi Niyet
Biliyorum, art niyetli degildiniz,hicbiriniz ! Hicbirniz, uzmek, kirmak,asmak, kesmek,cignemek istemediniz..Aslinda iyi niyetliydiniz siz, butun suc hayatindi, hayatti hep sizi boyle yapmaya mecbur kilan. Hem hep iyi olunmazdi ki canim ! yeri gelmeliydi ..mantiga akla,cikariniza,ihtiyciniza gore olmalidiydi iyi olmak..
Cocuklar olmesin ! derken ne kadar da iyiydiniz..! hatta sizin bile gozleriniz yasariyordu, bu denli iyi olmaniza..Gizli bir hayranlik duyuyordunuz kendinize, kendinizin bile zor farkettigi..
Oysa ki, cimlere basan siz, hayvana eziyetin bini bi para,yere tukurmek siradan bir is,cocugunuza attiginiz samar da..Oysa ki niyetiniz iyi, iyi niyetlisiniz siz..
Asik bile olursunuz, asik olmak yasak degil tabii, herkes olabilir, aski icin her seyi yapabilir..! Asik oldugunuz kisi bir melektir artik sizin icin; hata yapmaz, gunah hasa.. hic bir pislik ona bulasmamistir, bulasamaz.. Bembeyaz bir sayfadir o, tertemiz, onda ruhunuzu yikamak istersiniz...
Icince; arslan gibi kukrersiniz ! "Seviyorum abi, ya benimdir, ya topragin" ! dersiniz..
Oysa ki siz, ne sevmeyi bildiniz, ne de sevildiniz SIZ...Siz sadece "Iyi Niyet"lisiniz...
Sarkilar soyler, siirler yazar kiminiz.
Kiminiz meyhanelerde demlenir,kiminiz yazar, kiminiz cizer,kiminiz, yazar-cizer,ogretmen, bakkal,bakan, basbakan kiminiz
Su akar, siz bakarken.. hep iyiniyetliydiniz.
Kac bin yil dir soyleniyor bu turku, bu sarki, bu siir, bu destan,bu hikaye ,bu masal..! Kainat donuyor,sen donme,donek olursun sonra..!! oldugun yerde KAL.
...Oldugun yerde KAL. ...Evet ne kadar haklısınız!